سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 875223
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
حوزه خواهران

حوزه/ نشست بصیرتی با محوریت وظایف و ویژگی های نمایندگان مجلس با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان آباده طشک، در مدرسه علمیه آباده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مراسم محفل انس باشهدا با عنوان "هر طلبه همگام با یک شهید" با حضور طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) فسا برگزار شد.

هدف از اجرای این برنامه آشنایی طلاب با زندگینامه، انس با سیره اخلاقی شهدا و الگوگیری از زندگی آنان است.

--------------------------

طلاب مدرسه علمیه خواهران معصومه شیراز، عصر امروز با حضور در پایگاه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری(RICeST) و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (Isc)، با خدمات این پایگاه ها آشنا شدند.

برقراری نظام مبادله الکترونیکی اطلاعات بین پژوهشگران ایرانی و کشورهای منطقه، تأسیس انواع پایگاه های اطلاعاتی، انتشار گزارش های پژوهشی، نشریات علمی و کتاب های فارسی و غیر فارسی، حمایت از پژوهش های داخلی و منطقه ای در حوزه های علوم و فناوری، برقراری ارتباط و همکاری علمی با بخش های صنعتی از جمله فعالیت های مهم پایگاه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری(RICeST) به شمار می رود.

در ادامه طلاب با خدمات پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و شاخص ها و نحوه ارزیابی عملکرد دانشگاه ها و موسسات پژوهشی در سطوح ملی و بین المللی و ... آشنا شدند.

--------------------------

جلسه شورای پژوهشی همراه با بررسی برنامه های پیشنهادی هفته پژوهش در مدرسه علمیه ام الائمه(س) شهرستان اقلید برگزار شد.

همچنین کارگاه مقاله نویسی ویژه طلاب پایه پنجم از دیگر برنامه های مدرسه علمیه ام الائمه اقلید به شمار می رود.

--------------------------

زهرا مهدی پور یکی از اعضای شبکه بهداشت شهرستان نی ریز در جمع طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه الزهرا(س) حضور یافت و با محوریت بیماری واگیردار شایع آنفولانزا با علائم و راه کارهای مقابله با این بیماری به ایراد سخن پرداخت.

-------------------------

نشست مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) لارستان ویژه طلاب با موضوع "اهمیت علم و دانش از دیدگاه مقام معظم رهبری" برگزار شد که در این جلسه خانم اکبری اظهار داشت: علم و دانش در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است، اگر طلاب و دانشجویان، علم را با تقوا همراه کنند می توانند خدمات شایانی به کشور و حتی جهان اسلام داشته باشند.

--------------------------

طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گله دار از نمایشگاه کتاب واقع در سالن عفاف شهر گله دار به  منظور آشنایی و خرید کتب جدید در زمینه های اخلاقی، دینی، فرهنگی، اقتصادی، روانشناسی و کودک دیدن کردند.

------------------------

برگزاری جلسه بصیرتی با محوریت وظایف و ویژگی های نمایندگان مجلس به همراه پرسش و پاسخ طلاب توسط الله وردی مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان آباده طشک از جمله برنامه های مدرسه علمیه آباده طشک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha