جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که احتکار و گران فروشی با موازین اخلاقی و دینی در تضاد است، تصریح کرد: باید با کسانی که به چنین اقدام خلاف قانونی دست می زنند به شدت برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از مسئولان، خدمت به مردم یکی از مهم ترین وظایف مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: مسئولان باید همه توان خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

وی با اشاره به این که رفع مشکلات اقتصادی یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مسئولان است، افزود: نباید در کشوری با این سطح از امکانات و ظرفیت شاهد مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت نظارت جدی مسئولان بخش های مختلف بر بازار شد و گفت: مسئولین نباید بگذارند عده ای به بهانه های مختلف در بازار اخلال ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که برخی افراد سودجو با سوء استفاده از افزایش قیمت بنزین به دنبال بالا بردن قیمت برخی کالاهای مهم مردم هستند، بیان داشت: نظارت دقیق و مستمر بخش های نظارتی می تواند مانع از افزایش قیمت در بازار شود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که متولیان امر باید با اخلالگران اقتصادی با قدرت و قاطعیت برخورد کنند، افزود: جامعه باید برای فعالیت چنین افراد سودجویی ناامن شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که احتکار و گران فروشی با موازین اخلاقی و دینی در تضاد است، تصریح کرد: باید با کسانی که به چنین اقدام خلاف قانونی دست می زنند به شدت برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که در یک جامعه دینی همه امور باید بر مبنای ارزش های دینی و اخلاق انسانی دنبال شود، خاطرنشان کرد: باید با کسانی که با دیدن یک شرایط خاص اقتصادی دست به احتکار و افزایش قیمت کالاها می زنند، برخورد قانونی و قاطع شود.

وی با بیان این که متأسفانه پس از اصلاح نرخ قیمت بنزین در کشور برخی ها به دنبال سوء استفاده از این فرصت برآمدند، بیان داشت: به طور حتم نظارت مستمر و دقیق بر بازار می تواند مانع از فعالیت سودجویان شود.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که باید مشکلات و آلام مردم در حوزه اقتصادی را با برنامه ریزی و مدیریت صحیح به حداقل رساند، خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید با بهره گیری از ظرفیت های بومی، کشور را از بحران های اقتصادی دور کنند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha