سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
هنرمندان

حوزه/ هنرمند رشته معماری در دیار مدیر حوزه قزوین گفت: هنرمندان معماری بارها برای حضور در مدارس علمیه قزوین با مشکل مواجه شده اند که امیدواریم این مسئله برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در دیدار با برخی هنرمندان رشته معماری، با اشاره به معماری زیبای مدارس علمیه سردارین و صالحیه، گفت: مدارس سردارین و صالحیه در کنار مدارس تاریخی همچون شیخ الاسلام، پیغمبریه و مولاوردیخان میراث ارزشمندی است که در اختیار ما قرار گرفته و تمامی مسئولین حوزه و شما هنرمندان باید بیش از پیش این اماکن قدیمی و تاریخی را به مردم شناسانده و به خوبی معرفی کنند.

نصیری یکی از هنرمندان رشته معماری، بیان کرد: هنرمندان معماری بارها برای حضور در مدارس علمیه قزوین با مشکل مواجه شده اند که امیدواریم این مسئله برطرف شود.

حجت الاسلام افشار، مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین نیز بیان کرد:  هیچ گونه محدودیتی برای حضور هنرمندان در مدارس علمیه تاریخی قزوین وجود ندارد و با هماهنگی مدیران می توان زمینه ورود را فراهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اسلامي IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    1 0
    البته برخي از هنرمندان(خانمها با هفت قلم آرايش) بيشتر مي خواهند دراين مدارس حضور داشته باشند مواظب نفوذ آنها به هر بهانه اي در مدارس مقدس باشيد گول لفاظي آنها را نخوريد ما بيشتر صدمات را از ناحيه اعتماد خورديم