سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نشست حقوق بشر

حوزه/ نشست علمی«تحریم ها،یکجانبه گرایی و حقوق بشر» در روز جهانی حقوق بشر به همت کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران فردا سه شنبه در قم برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه  امور پژوهشی کمیسیون حقوق بشر اسلامی به مناسبت روز جهانی حقوق بشر(10 دسامبر/19 آذرماه) در چارچوب همکاریهای مشترک کمیسیون با دیگر نهادهای علمی، برنامه ویژه ای در قم  برگزار می کند.

بر اساس این گزارش: سخنرانان این نشست علمی  که به صورت مشترک با دانشکده حقوق دانشگاه قم اجرا می شود عبارتند از:  دکتر محمد حبیبی مجنده عضو هیئت علمی دانشگاه مفید، دکتر سید یاسر ضیائی و دکتر احمد رضا توحیدی از اعضای هیئت علمی دانشگاه قم و نهایتا نماینده ای از کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران

گزارشی از روند پیگیری دادخواهی ایران نزد دیوان بین المللی دادگستری علیه اقدامات یکجانبه آمریکا توسط دکتروحید بزار و دکتر هادی آذری از دست اندرکاران پیگیری پرونده دادخواهی ایران در دیوان و از مشاوران رییس مرکز حقوقی بین المللی ریاست جمهوری ارائه می شود.  

خاطرنشان می شود:نشست علمی«تحریم ها،یکجانبه گرایی و حقوق بشر»، سه شنبه 19 آبان ماه  ساعت 13 الی 15 در تالار  دانشگاه قم واقع در بلوار الغدیر برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha