جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حائری زاده

حوزه/ حجت الاسلام حائری زاده گفت: دشمن امروز با استفاده از شبکه‌های مجازی، ماهواره، رسانه‌های جمعی و شایعه‌سازی به دنبال از بین بردن غیرت مردان و حیای زنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید محمدحسین حائری‌ زاده، شامگاه دوشنبه در جمع مردم ماکو در مسجد علی بن ابی طالب (ع) این شهرستان، اظهار داشت: آن کسی که امام زمان را حقیقتا قبول کرده است باید همه لحظات زندگی‌اش مورد رضایت امام عصر (عج) باشد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) برای به ثمر نشستن این انقلاب تلاش فراوانی انجام دادند و ما باید امروز بیاندیشم چه اندازه در جهت آرمان‌های انقلاب قدم برداشته و به وظیفه خود در قبال نظام اسلامی عمل کردیم.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه به خطر نفوذ جریان‌های ضد اسلامی در بدنه انقلاب اشاره کرد و افزود: در همه زمان‌هایی که اسلام قدرت پیدا کرده است عده‌ای با هدف ضربه زدن به اسلام و مسلمانان در بین مردم نفوذ می‌کردند و امروز در این نظام هم، همانگونه که رهبر انقلاب هشدار داده‌اند باید مواظب نفوذ جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردم در سیستم کشور باشیم.

وی اضافه کرد: علمای آذربایجان‌ در طول تاریخ دارای تاثیرات فراوان بودند و این مسئله همیشه زبانزد خاص و عام بود و همه این اثرات به برکت تبعیت از ولایت الهی بود.

حجت الاسلام حائری‌زاده تاکید کرد: دشمن امروز با استفاده از شبکه‌های مجازی، ماهواره، رسانه‌های جمعی و شایعه‌سازی به دنبال از بین بردن غیرت مردان و حیای زنان است و همه ما نه تنها نسبت به فرزندان خود، بلکه نسبت به نسل‌های آینده مسئول هستیم و باید با تربیت درست فرزندان و معرفی اهل بیت (ع) به عنوان الگو، آن‌ها را از خطرات دشمن حفظ کنیم.

وی جهل و لجاجت را دو عامل گمراهی انسان عنوان کرد و بیان داشت: جهل، لجاجت و دوری از علمای دین انسان را به وادی ذلت کشانده و منحرف می‌کند که در تاریخ نمونه‌های فراوانی می‌توان مثال زد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: عمل صالح زمانی دارای اثر است که برای خدا و همراه با ولایت‌پذیری باشد و پشتیبانی از ولایت عامل مهمی در قبولی عبادات است.

وی در پایان به لزوم شناخت ولی و حجت الهی در جهت رسیدن به بندگی اشاره کرد و گفت: شناخت منعم، نعمت و وظیفه انسان در قبال این دو از مهم‌ترین وظایف مؤمنین است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha