جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زن مسلمان یکی از 10 قهرمان سال سی ان ان شد

حوزه/ ناجا بازی، یک زن مسلمان و فعال مدنی امور خیریه از دیترویت در میان ۱۰ قهرمان سال ۲۰۱۹ سی ان ان بود که در مراسمی ویژه از آنان تجلیل به عمل آمد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از AboutIslam، امسال در میان قهرمانان سال شبکه خبری سی ان ان، از یک زن مسلمان نیز تجلیل شد.

 سی ان ان در یک مراسم ویژه از ۱۰ زن و مرد که به عنوان قهرمانان سال آمریکا آنان را شناخته بود از جمله یک زن مسلمان اهل دیترویت تجلیل به عمل آورد.

 معرفی شده بودند و توسط سی ان ان انتخاب شده و هر یک جایزه ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار دریافت  کردند.

قهرمانان انتخابی توسط سی ان ان از سال ۲۰۰۷ تاکنون توجه و تاثیرگذاری مردم در سرتاسر جهان را مورد توجه قرار داده است.

در این مراسم از زن مسلمان «ناجا بازی» به دلیل تلاش هایش برای کمک به زنان فقیر و کودکان از تمامی پیشینه ها در منطقه دیترویت ، تقدیر شد.

وی گفت: مردم تنها نیاز به یک فرصت و امید دارند و ما هدفمان امید دادن است.

 بازی می گوید به عنوان یک پرستار زندگی من زمانی تغییر کرد که در سال ۱۹۹۶ از یک اردوگاه پناهندگان بازدید کرده و یک پناهنده عراقی را دیدم که برای مراقبت از نوزاد درحال مرگ خود نیاز به کمک داشت.

وی گفت: در آنجا در آن خانه برای اولین بار فقر را به چشم خودم دیدم. آن خانواده مطلقا چیزی نداشتند.

نازی ادامه داد: یخچال نبود، اجاق گاز وجود نداشت ، تختخوابی وجود نداشت. کودک آنها در یک سبد لباسشویی و روی حوله های تمیز گذاشته شده بود. من در آنجا فرو ریختم و با خودم عهد کردم که نگذارم چنین اتفاقی هرگز رخ دهد. با خانواده ام گردهم آمدیم و تصمیم گرفتیم برای آنان لوازم زندگی پیدا کنیم و به آن خانواده تقدیم کنیم.

از آن زمان و تا سالها ، بازی اشتیاق خود را برای خدمت به محرومین پیدا کرد. وی موسسه ای خیریه با نام موسسه بین المللی زمان را تاسیس کرد و برای بیش از ۲۵۰ هزار زن و کودک در منطقه دیترویت نیازهای اساسی، آموزشی و شغلی فراهم می کند.

انبار ۴۰،۰۰۰ فوت مربعی این گروه در حومه دیترویت اینستر ، راهروهای غذا ، ردیف لباس و انواع وسیعی از مبلمان را برای افراد نیازمند ارائه می دهد. مدیران داوطلب این گروه به مشتریان برای دسترسی به مسکن و سایر خدمات کمک می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha