پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: حضور اثرگذار و تبلیغ جهادی مبلغان طرح هجرت در روستاها موجب خثی سازی توطئه های دشمنان می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در دیدار با مبلغان هجرت شهرستان خرم آباد، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به اینکه مبلغان طرح هجرت با همه توان در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و مقابله با هجمه های دشمنان به تبلیغ مشغول هستند، افزود: تقویت ایمان،ترویج استکبار ستیزی، اشاعه برنامه های قرآنی و ارائه مشاوره های دینی فرهنگی از مهمترین رسالت های مبلغان طرح هجرت در روستاها است.

وی با بیان اینکه مبلغان باید قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خد را بدانند، افزود: مبلغ در زمان تبلیغ باید با قدرت، توانایی و تسلط به علم روز رسالت خود را انجام دهد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه زحمات خالصانه و جهادی مبلغان هجرت در روستاها و مناطق دورافتاده بر کسی پوشیده نیست، گفت: مسئولیت تبلیغ و نشر آموزه های دینی و قرآنی یکی از سخت ترین مسئولیت ها است که مبلغان باید با اخلاص،مردم داری و سعه صدر این رسالت را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مبلغان و روحانیت همواره امین و پناهگاه مردم هستند، گفت: بی شک ارتباط خوب با مردم موجب تبلیغ اثرگذار و کارآمد در جامعه خواهد شد و مبلغان باید در رسالت تبلیغی خود به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم مبلغان و روحانیت آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم در مقابل هجمه ها و نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطر نشان کرد: امروز مبلغان دینی برای موفقیت در امر تبلیغ باید مجهز به سلاح صبر و تسلط به دانش روز باشند چرا که دشمنان اسلام و انقلاب از کوچکترین شکاف ها برای آسیب رساندن به ارزش های اسلام و اهداف نظام استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha