جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عظیم ابراهیم پور

حوزه/ مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با بیان اینکه انقلابی و غیر انقلابی بودن افراد را با توجه به فرمایشات رهبری می توانیم؛تشخیص دهیم، خاطرنشان کرد : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که طرفدار محرومین، مستضعفان و مردم درد مند هستند، انقلابی بوده و کسانی که طرفدار اشرافی گری، سرمایه داران و حقوق های نجومی باشند، غیر انقلابی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، عظیم ابراهیم پور، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، در نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی، در حسینیه جماران بیرجند، با بیان اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا توسعه پیدا کرده است، گفت: با گسترش گفتمان انقلابی ،بیشترمردم و جریان نخبگانی دنیا با آن همسو شده اند.

وی ادامه داد: جریان نخبگانی دنیا مخالف صهیونیسم هستند، همانطور که انقلاب اسلامی مخالف آن است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل کشور با اشاره به داستان حضرت طالوت و شهدای کربلا،تصریح کرد: در جریان جنگ طالوت و جالوت و کربلا عده‌ای که خلوص بیشتر داشتند، باقی ماندند و عده‌ای با امان نامه از میدان خارج شدند و امروز در تاریخ انقلاب اسلامی نیز این موارد تکرار شده، که برخی امان نامه شهوت، ثروت، قدرت، شهرت، مدرک و حقوق‌های نجومی را گرفتند و آن را حق مسلم خود می دانند؛ لذا این ها همان هایی هستند، که هزاران میلیارد وام بانکی گرفتند و پس ندادند و به اسم وزیر و آقازاده گفتند حق مسلم ماست.

ابراهیم پور با بیان اینکه کسی با ژن خوب بودن به جایی نمی رسد،خاطرنشان کرد:کسانی که در طول چهل سال انقلاب امان نامه گرفتند، به طور حتم مسموم شده اند و از قافله انقلاب حذف می شوند، چراکه لیاقت انقلاب را ندارند.

وی ادامه داد: خداوند چهل سال است، که به برکت ۳۳۰ نفری که از این امان نامه ها نگرفته اند، به برکت شهید حججی ها و حاج قاسم سلیمانی ها کشور را از دست توطئه ها مستکبرین و منافین نجات داده است.

هدف جنگ داعش با کشور های همسایه؛ تنها جنگ با ایران است

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل کشورهدف جنگ داعش با کشور های همسایه را تنها جنگ با ایران دانست و عنوان کرد: جنگ با سوریه، عراق و لبنان نیست، بلکه جنگ داعش جنگ با ایران است؛ لذا مدافعان حرم جنگ داخل کشور را به خارج از مرز بردند و داریم مدیریت می کنیم، که این جنگ به مرزهای کشور نرسد.

ابراهیم پور به حوادث اخیر عراق اشاره و بیان کرد: داعش تلاش می کند، به مرزهای ایران نزدیک شود، چراکه نقشه آن ها از همان ابتدا جنگ با ایران بود، اما مدافعان حرم داعش را در سوریه و عراق خفه کرد.

وی ادامه داد: اگر امروز برخی در کشور مسئولیت دارند نه بخاطر اینکه لیاقت دارند، بلکه اگر رها شوند، در آن سو به سمت معاویه ها خواهند رفت.

فتنه ۹۸ پاس گل در توافقات پشت پرده بود

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل کشور فتنه ۹۸ پاس گل در توافقات پشت پرده دانست و تاکید کرد: در فتنه 98 سلطلنت طلب ها و منافقان هرچه داشتند و نداشتند، صحنه آوردند و خودشان در پشت پرده ماندند.

ابراهیم پور بر لزوم اتحاد در کشور تأکید و تصریح کرد: امروز حتی اگر تفکر انقلابی ندارید و فقط عشق وطن دارید باید با هم یکدست شویم و اتحاد داشته باشیم.

وی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اصولگرا و اصلاح طلب، راست و چپ نداریم، همه این اسامی باید کنار گذاشته شود و فقط انقلابی و غیرانقلابی داریم.

دغدغه امروز جامعه تشخیص افراد انقلابی از غیر انقلابی هاست

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل کشور با بیان اینکه انقلابی و غیر انقلابی بودن افراد را با توجه به فرمایشات رهبری می توانیم؛تشخیص دهیم، خاطرنشان کرد : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که طرفدار محرومین، مستضعفان و مردم درد مند هستند، انقلابی بوده و کسانی که طرفدار اشرافی گری، سرمایه داران و حقوق های نجومی باشند، غیر انقلابی هستند.

ابراهیم پور تاکید کرد: معیار ما انقلابی و غیرانقلابی است، ما را با لیست اصلاح طلب و اصولگرا کاری نیست، بلکه باید دید چه کسی پای مستضعفان و محرومین ایستاده است.

وی ادامه داد: دانشجویان از جریان دانشجویی که به دنبال بازکردن مشکلات نظام هستند، جا نمانید ما این دوران سخت را پشت سر می گذاریم اما دوران شیرین انقلاب را خواهیم دید.

انتهای پیام/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha