جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی

حوزه/ لاریجانی منفی‌بافی و تخریب نهادهای خدمتگزار را سمی مهلک برای توسعه کشور دانست وگفت: همه باید با همدلی و همگرایی بیشتر در جهت آبادانی کشور گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۵۵ روستای استان کرمانشاه اظهار داشت: در دوران حکومت پهلوی تنها به آبادی چند شهر بزرگ توجه می‌شد، ولی با پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی برای محرومیت زدایی و توسعه همه جانبه تمامی شهرها و به ویژه روستاها صورت گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: کشور در شرایط دشوار تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته، ولی در این وضعیت هم نهضت آبادانی کشور رها نشده و پروژه‌های این حوزه با تمام توان در حال انجام است.

لاریجانی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یک بودجه ویژه برای آبرسانی به روستاها اختصاص داد که با عنایت مقام معظم رهبری از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شد و این کار یک خدمت ماندگار به توسعه کشور بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی منفی بافی و تخریب نهادهای تلاش‌گر کشور را سهمی مهلک برای توسعه کشور دانست و گفت: در این شرایط دشوار به جای منفی بافی و تخریب باید در جهت کار و تلاش بیشتر و همگرایی و همدلی بیشتر گام برداریم.

وی در پایان همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد وگفت: انتخابات آزاد ثمره این انقلاب بوده است و مردم از طریق انتخابات بر سرنوشت خود حاکم شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha