سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید احمد رضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی دینی،انقلابی و مردمی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در دیدار کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، با اشاره به اینکه موفقیت های این نهاد در گسترش و تعمیق باورهای قرآنی و انقلابی در جامعه مشهود است، افزود: این سازمان نهادی مردمی است و مردمی بودن در اجرای برنامه های این نهاد پشتوانه ای عظیم برای فعالیت های مبلغان و فعالان دینی فرهنگی است .

وی با بیان اینکه ترویج فعالیت های قرآنی در جامعه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضروری است، بیان داشت: امید است این نهاد در اجرای برنامه های خود بیش از پیش به اجرای فعالیت های قرآنی در جامعه بپردازد چرا که راه رستگاری در جامعه ترویج فرهنگ قرآنی است .

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مبلغان و فعالان دینی فرهنگی باید در اجرای برنامه های خود از شیوه های نوین و کارآمد بهره گیرند، خاطر نشان کرد: استفاده از روش های نوین ،خلاقانه و بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان برای تبلیغ موثر و کارآمد تر در جامعه لازم است که باید به این مهم توجه شود .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با جذب جوانان مومن و انقلابی برای خدمت به اسلام و نظام خاطر نشان کرد: تحقق این مهم با همکاری و انسجام دستگاههای فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی،فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... امکان پذیر خواهد بود .

وی در پایان با اشاره به اینکه مردمی بودن از شاحصه های بارز سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: این سازمان نهادی مردمی است که برای اقشار مختلف با اجرای برنامه های منسجم و پرمحتوا در راستای تعمیق فرهنگ دینی اسلامی قدم بر می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha