جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سعید مهدوی امین - تبلیغات اسلامی لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از ثبت بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ هیئت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه در این استان علاوه بر این تعداد هیئت مذهبی ثبت سامانه ۲ هزار و ۵۰۰ مداح نیز ساماندهی و ثبت سامانه شده اند، افزود: این اداره در برگزاری برنامه های گوناگون دینی ،فرهنگی و اجتماعی برای اقشار مختلف توانسته است خدمات ویژه ای را به مرم ارائه دهد .

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نهادی دینی مردمی است، بیان داشت: این نهاد نزدیک ترین سازمان به ولی فقیه است و این دو نهاد همواره با اجرای برنامه منسجم و هدفمند در راستای معنویت و بصیرت افزایی در جامعه رسالت خود را انجام می دهند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵۰ خانه عالم در روستاها و مناطق محروم ساخته شده است، گفت: مبلغان طرح هجرت در این خانه ها مشغول تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) در جامعه هستند .

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان با ارائه گرارشی از عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در اجرای برنامه های مذهبی و انقلابی یادآور شد: برگزاری ۸۰۰گفتمان دینی برای حوزویان،دانشجویان و دانش آموزان از  محوری ترین برنامه های این سازمان از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha