پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار

حوزه/ دلسوزی برای جوانان و  نوجوانان کشور اقتضا می‌کند که بیش از این در زمینه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور سرمایه‌گذاری و فعالیت شود تا اجازه آلوده شدن جوانان کشور به این آسیب داده نشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه  ، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار سردار اسکندر مومنی  با تقدیر از اقدام‌های صورت گرفته پیرامون مبارزه با مواد مخدر در کشور گفت: موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در حوزه مقابله با مواد مخدر بسیار ارزشمند است.

ایشان  بابیان اینکه مواد مخدر آفتی فردی و اجتماعی است ادامه دادند: مواد مخدر خانمان‌سوز و ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.

معظم له ترویج اعتیاد را حربه دشمن برای زمین‌گیر کردن جوانان کشور دانستند و گفتند: فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان به مواد مخدر و همچنین درمان معتادان موجود ۲ موضوع مهم در برنامه‌ریزی‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

ایشان گفتند: دلسوزی برای جوانان و  نوجوانان کشور اقتضا می‌کند که بیش از این در زمینه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور سرمایه‌گذاری و فعالیت شود تا اجازه آلوده شدن جوانان کشور به این آسیب داده نشود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر پیشگیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفتند: باید مسئولان کشور در جلوگیری از گرفتار شدن جوانان به این بلای خانمان‌سوز برنامه‌ریزی کنند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha