پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ بیکاری عامل تشدیدکننده گسترش اعتیاد است که توجه به اشتغال‌زایی و مهارت آموزی به جوانان می تواند در این زمینه اثرگذار باشد؛  اقدام‌های صورت گرفته در مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور بسیار خوب و نوید بخش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه  حضرت آیت نوری همدانی امروز در دیدار سردار دکتر مومنی گفتند: بیکاری عامل تشدیدکننده گسترش اعتیاد است که توجه به اشتغال‌زایی و مهارت آموزی به جوانان می تواند در این زمینه اثرگذار باشد؛  اقدام‌های صورت گرفته در مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور بسیار خوب و نوید بخش است.

این مرجع تقلید، مقابله مجاهدانه در راه مبارزه با مواد مخدر را نشانه پایبندی نیروهای نظامی و انتظامی به نظام و سلامت جامعه دانستند و خاطر نشان ساختند: مواد مخدر جریانی خانمان سوز و ریشه بسیاری از مشکلات درکشور می‌باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید فرصت اشتغال برای جوانان کشور ایجاد شود، افزودند: بیکاری جوانان، نوعی بلا در جامعه است که ریشه بسیاری از آسیب‌هاست.

ایشان  اظهار داشتند: دشمن از هر راهی برای ضربه به کشور و نظام استفاده می‌کند که ترویج مواد مخدر درمیان جوانان یکی از این حربه‌هاست.

حضرت آیت الله نوری همدانی، تبدیل افغانستان به مرکز مواد مخدر درجهان توسط آمریکا را عاملی تهدیدکننده دانستند و تاکید کردند: باید در مقابله با توطئه‌ها و حربه‌های دشمن، برنامه‌ریزی مناسب درکشور انجام تا با هوشیاری و تدبیر این توطئه‌ها خنثی شود.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha