پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبادت

حوزه/ سردار محمدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از امام جمعه مریوان عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، سردار محمدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز از ماموستا مصطفی شیرزادی؛ امام جمعه شهرستان مریوان عیادت کرد.

در این دیدار سردار حسینی با تقدیر از تلاش علمای اهل سنت برای آرامش و وحدت در کشور و به ویژه استان کردستان اظهار داشت: نقش ماموستایان در روشنگری، افزایش بینش و بصیرت دینی و سیاسی مردم استان کردستان بی بدیل و غیرقابل انکار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیاری از دسیسه ها و توطئه های دشمنان دین اسلام توسط علمای اهل سنت و اهل تشیع خنثی شده است.

این مقام نظامی اظهار داشت: کردستان مظهر و دیار وحدت تسنن و تشیع ایران اسلامی و وحدت مایه مباهات و عزت جامعه اسلامی است و حفظ این گوهر گرانبها برای شکست دادن نقشه‌های شوم دشمنان در مناطق مرزی همچون استان کردستان بسیار حائز اهمیت می باشد.

در ادامه این دیدار ماموستا مصطفی شیرزادی بیان کرد: بنده هم به نمایندگی از مردم شهرستان کردستان از همه مدافعان امنیت که جان خود را فدای این مهم می کنند تقدیر و تشکر نمایم.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: باید گفت که سپاه پاسداران برای انقلاب اسلامی و ملت مایه آرامش و افتخار هستند و امنیت امروز مملکت مرهون این نیروها و دیگر نیروهای مسلح می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha