شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبک زندگی قرآنی

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری کارگاه سه روزه آشنایی با سبک زندگی قرآنی در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جواد احمدی منفرد، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد در زمینه آشنایی با سبک زندگی قرآنی در استان بوشهر در نیمه دوم سال ۹۸، اظهار داشت: کارگاه سه روزه آشنایی با سبک زندگی قرآنی در راستای توسعه و تقویت سطح معلومات مذهبی مخاطبین در مورد سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این برنامه یکی از کارگاه‌های موثری است که توسط تبلیغات اسلامی با هدف ترویج و تبیین سیره زندگی اسلامی منطبق با آیات کلام الله مجید و آموزه های وحیانی در سطح اقشار مختلف جامعه به ویژه فرهنگیان و فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

احمدی منفرد در ادامه سخنان خود اضافه کرد: این طرح با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان به مدت ۳۰ ساعت آموزش حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

گفتنی است، آئین افتتاحیه کارگاه سه روزه آشنایی با سبک زندگی قرآنی ساعت ۸:۳۰ چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸ در مرکز آموزش و پژوهش استانداری برگزار خواهد شد و تا ۲۲ آذر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha