پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ذوالفقاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین گفت: اهداف دشمنان تضعیف ایمان ،اعتقاد و باورهای دینی مردم و جوانان بوده و برخی از رسانه های همسو با استکبار جهانی هم برای دین زدایی و از بین بردن غیرت دینی تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، در نشست مشترک مدیران مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و مدیران مدارس علمیه که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه برگزار شد، گفت: امروز تمام شبکه های معاند و ضد انقلاب ابزاری برای توطئه های دشمنان است ،به نحوی که دنیای استکبار با حمایت از شبکه های ماهواره ای و رسانه های مختلف از این ابزار برای دستیابی به اهداف شوم خود بهره می برند.

حجت الاسلام ذوالفقاری خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که در مقطع حساس کنونی دشمن بیشترین تمرکز خود را در راستای تغییر سبک زندگی دینی جامعه متوجه نسل نوجوان و جوان ما کرده که باید هوشیار باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: فضای مجازی امروز در زندگی نسل جوان ما جاری شده است و ما باید برای پیشگیری از آسیب های این فضای گسترده برنامه داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین بیان کرد: اهداف دشمنان تضعیف ایمان ،اعتقاد و باورهای دینی مردم وجوانان بوده و برخی از رسانه های همسو با استکبار جهانی هم  برای دین زدایی و از بین بردن غیرت دینی تلاش می کنند.

حجت الاسلام ذوالفقاری عنوان کرد: افرادی که وظیفه امر به معروف ونهی از منکر را بر عهده دارند باید بدانند که وظیفه سنگینی دارند ،چرا که باید طوری رفتار کنند که مردم از آنها راضی باشند و هم بتوانند طوری این فرایض را  ادا کنند که در نزد خداوند اجر و ثواب ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha