پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: باید تعاملات مسئولان حوزه علمیه و آموزش و پرورش با هدف تقویت امور تربیتی و رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در نشست مشترک مدیران مدارس آموزش و پرورش و حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه قزوین برگزار شد، گفت: حوزه علمیه همانند آموزش و پرورش یکی از نهادهای تعلیم و تربیت است.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: رسالت و وظایف حوزه علمیه و آموزش و پرورش به هم نزدیک است و در یک راستا حرکت می کنند، به همین دلیل باید همکاری و تعاملات مسئولان این دو نهاد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه و آموزش و پرورش نیازمند یکدیگر هستند، بیان کرد: اگر مسئولان این دو نهاد یکدیگر را در رسیدن به اهداف سازمانی و تعلیم تربیت همراهی کنند می توانند سلامت اخلاقی عموم مردم را در خانواده و جامعه افزایش دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: با تحقق این مهم آحاد جامعه بیشتر با سبک زندگی اسلامی و ایرانی آشنا خواهند شد و بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی برطرف می شود.

وی اظهار کرد: طلاب حوزه های علمیه می توانند نیازهای آموزش و پرورش را در امور تربیتی برطرف کرده و دانش آموزان مومن، با اخلاق و آشنا به امور دینی تربیت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا بیان کرد: همچنین آموزش و پرورش می توانند دانش آموزان با استعداد و توانمند را جهت ورود به حوزه علمیه تشویق کنند تا تعداد علمای فاضل حوزه ها افزایش یابد.

در ادامه جلسه راهکارهای موثر تقویت تعاملات همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش بحث شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 0
    خوب وقتی رو هم انتخاب کردین همه حواسشون پرته بنزینه