جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: مجلس شورای اسلامی باید دارای نمایندگانی با روحیه انقلابی، مطالبه گر، دلسوز و به دور از جناح بازی باشد، زیرا مجلس خانه ملت است نه میدان درگیری ها و کشمکش های سیاسی جناح ها.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، علی اصغر دریایی، در جمع طلاب مدرسه علمیه شهرستان کامیاران اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد بودیم که جمعیت زیادی با مراجعه به فرمانداری های محل خود اقدام به ثبت نام برای مجلس شورای اسلامی نمودند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: این حجم بالای داوطلب هم مایه خوشحالی و استقبال از انتخابات مجلس می تواند باشد و هم باعث نگرانی. نگرانی از این جهت که بسیاری کار نمایندگی را سهل و آسان تجسم کرده اند و مجلس را به عنوان پلکان ترقی خود اشتباه گرفته اند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: مقام معظم رهبری چندی پیش در درس خارج فقه فرمودند کسانی که توانمندی و قدرت ورود به این مجلس را دارند ثبت نام کنند که این سخن معظم له نشان از جایگاه بالای مجلس می دهد زیرا مجلس جای بزرگانی همانند شهید آیت الله مدرس بوده و هست.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: با این وجود امیدواریم که امسال هم به مانند سایر انتخابات نقشه های دشمنان را برای دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای را نقش برآب کنیم و ملت ایران این مهم را بارها به اثبات رسانده است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: انتخابات امسال از بسیاری جهات نسبت به انتخابات سالهای گذشته متفاوت تر و البته حساس تر است.

دریایی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: از آن جهت مهم است که تمام دستگاه های تبلیغاتی دشمنان خود را به آب و آتش می زنند که از رفتن مردم به پای صندوق های رای جلوگیری کنند و با این کار دیگر زمینه توطئه های ننگین دیگر خود را عملی کنند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان بیان داشت: همچنین سخنی با مردم ایران و به ویژه این استان داشته و داریم و آن این است که هرگز اجازه ندهند که برخی از تعصبات بیجا مانع تصمیم گیری و انتخاب نماینده اصلح از سوی شما گردد.

این استاد حوزه علمیه گفت: امروز مجلس شورای اسلامی باید دارای نمایندگانی با روحیه انقلابی، مطالبه گر، دلسوز و به دور از جناح بازی باشد، زیرا مجلس خانه ملت است نه میدان درگیری ها و کشمکش های سیاسی جناح ها.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم که اسفندماه امسال دوباره شاهد رقم خوردن حماسه ای بزرگ و ملی توسط ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق های رای باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha