پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم در سالروز پیروزی نیروهای عراقی در برابر تروریستهای داعش بر ضرورت حفظ دستاوردهای پیروزی در برابر داعش تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه سید عمار حکیم رئیس حزب حکمت عراق امروز در سالروز پیروزی نیروهای عراقی در برابر تروریستهای داعش بر ضرورت حفظ دستاوردهای پیروزی در برابر داعش تاکید کرد و گفت: ما در مرحله حساسی از عمر عراق به سر می بریم که اکثر شهرها بیش از پنجاه روز اس تکه در حال تظاهرات و خواستار اصلاح اوضاع و رسیدن به حق خویس هستند و در عین حال امروز سالروز حماسه پیروزی تاریخی است که در چنین روزی ملت عراق قدرت خود را به تمام جهان نمایاند و دشوارترین معادله ای را که می شود کشوری بدان دچار شود حل کرد و بر آن پیروز شد و این کار را با تکیه بر باوزان جوانان برومند عراق و نیروهای امنیتی و حشدالشعبی و عشایر انجام داد.

وی افزود: ما این مناسبت و پیروزی بزرگ تاریخی را به نیروهای امنیتی و فرزندان عراق تبریک گفته و از همگان می خواهیم این دستاورد بزرگ تاریخی را برای عراق حفظ کنند.

رئیس حزب حکمت عراق همچنین خطاب به تظاهرات کنندگان از آنها خواست افراد نفوذی و منحرف را که دست به تخریب و تجاوز به اموال عمومی و خصوصی می زنند و تظاهرات ها را از مسیر اصلی خود منحرف می کنند از میان صفوف خود شناسایی کرده و بیرون برانند.

وی گفت: همزمان با روز جهانی حقوق بشر از تمام ملت ها و کشورهای جهان می خواهیم به حوق بشر احترام بگذارند و بدانند از مهم ترین مصادق کرامتی که خدای متعال به انسان بخشیده این است که حقوق و آزادی قانونی و حق اعتقاد و بیان نظر و زندگی محترمانه داشته باشد و امیداوریم کشور ما عراق نیز روزی از کشورهای پیشرفته در این زمینه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha