پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن

حوزه/ دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی از سوی مؤسسه تمهید و با اشراف حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت‌الاسلام محسن قمرزاده، معاون آموزش مؤسسه قرآنی تمهید در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ثبت نام از علاقه‌مندان برای حضور در دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی از روز ۲۵ آبان ماه آغاز شده و تا ۱۵ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با حضور در مؤسسه قرآنی تمهید به نشانی قم، انتهای زنبیل آباد، خیابان حضرت ابوالفضل(ع)، کوچه ۲، کوچه دانش ۶ پلاک ۲۹ مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام قمرزاده بیان کرد: اتمام سطح سه یا کارشناسی ارشد در رشته تفسیر و علوم قرآن، سکونت دائمی در قم، حاکثر سن ۴۰ سال، از جمله شرایط لازم برای حضور افراد در این دوره است.

معاون آموزش مؤسسه تمهید اظهار کرد: ساختارشناسی تفسیر سوره‌ای، مبانی، قواعد، اصول و فوائد تفسیر ترتیبی تنزیلی همچنین مبانی، قواعد، اصول و فوائد تفسیر موضوعی تنزیلی از جمله مباحثی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام  قمرزاده اضافه کرد: ارائه گواهینامه معتبر پایان دوره، مجوز حضور در درس خارج تفسیر تنزیلی و حمایت از تولیدات علمی از جمله مزایای حضور در این دوره است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha