چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم سوسرایی

حوزه / مریم لشکری نامقی گفت: برای نجات از فتنه، دانستن راه های خروج و مقابله با آن ضروری است، لذا در شرایط بحرانی فتنه که همه راه ها بسته و فضای جامعه تاریک می شود، ایمان همراه با بصیرت برای خروج از بن بست لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مریم لشکری نامقی در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها بندرترکمن بیان کرد: مقابله با فتنه و رهایی از آن علاوه بر حکم عقل و فطرت، یک تکلیف و وظیفه شرعی است و سکوت و اعلان بی طرفی، نوعی کمک به شعله ور شدن فتنه و همکاری با فتنه گران به شمار می آید.

وی ادامه داد: بی شک نفاق و فتنه گری همانند غده سرطانی است و بایستی از پیکره جامعه اسلامی قطع و ریشه کن گردد، دشمنان با دامن زدن به آتش فتنه به دنبال نفاق بین مردم و مسئولان است؛ آنان با سرمایه گذاری های کلان در حوزه شبکه های اجتماعی باعث گمراهی جوانان با اخبار ضد نقیض از اوضاع کشور و اجرای برنامه نفوذ خود هستند.

استاد حوزه خواهران تاکید کرد: فضای فتنه، فضای تاریک و غبار آلود است و برای کسی که معصوم نیست، خطر سقوط در دام فتنه وجود دارد و ممکن است ناخودآگاه و برخلاف میلش در دام فتنه گرفتار شود و حتی خود، ابزار و عامل فتنه باشد.

لشکری اضافه کرد: برای نجات از فتنه، دانستن راه های خروج و مقابله با آن ضروری است، لذا در شرایط بحرانی فتنه که همه راه ها بسته و فضای جامعه تاریک می شود، ایمان همراه با بصیرت برای خروج از بن بست لازم است تا همچون دو بال پرواز، انسان را از آتش فتنه رهایی بخشند.

وی در پایان اذعان کرد: امروزه بشریت به تفکری نیاز دارد که راه آینده را با آن طی کند و این به مجموعه هدف، اندیشه و تلاش کسانی بستگی دارد که در این برنامه می کوشند و برای تحقق آن بستر سازی می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    0 0
    آره تا بتونین مملکتو ...