جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: مدیران مدارس علمیه، مدارس را به ستاد و یا مرکز تبلیغات کاندیدای خاصی تبدیل نکنند و باعث زیر سئوال رفتن حوزه های علمیه نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان صبح امروز در نشستی با مدیران و معاونین مدارس علمیه استان کردستان اظهار داشت: انتخابات مجلس یازدهم در راه است و همه وظیفه داریم برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن تلاش دوچندانی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: این روزها دستان بسیاری در کارند که انتخابات را به نوعی تحریم کنند، ولی ملت با بصیرت ایران این فرصت را به دشمنان داخلی و خارجی نخواهند داد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود با اشاره به استقبال خوب و بالای داوطلبین مجلس شورای اسلامی از انتخابات امسال، عنوان کرد: ان شاء الله همان طوری که استقبال داوطلبین از این انتخابات بالا بود، شاهد مشارکت بالای مردم نیز باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: از حوزویان درخواست داریم که نسبت به ایجاد شور انتخاباتی در سطوح مختلف جامعه کار بیشتری انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: با این حال از مدیران مدارس علمیه می خواهیم که مدارس را به ستاد و یا مرکز تبلیغات کاندیدای خاصی تبدیل نکنند و  وضعیت بی طرف داشته باشند و از ورود به مسائل انتخاباتی که می تواند باعث زیر سئوال رفتن حوزه های علمیه باشد به شدت دوری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار کرد:  از مردم فهیم و با بصیرت کردستان درخواست داریم افرادی را به خانه ملت بفرستند که از قدرت بالای مطالبه گری و روحیه انقلابی برخوردار باشند تا ان شاء الله زمینه های توسعه همه جانبه استان فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha