جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
النظام السعودی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان گفت: دوره عزلت نشینی در حجره های مدارس به پایان رسیده، زیرا امروز دشمن شمشیر را از رو بسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید مومنی صبح امروز در جمع اساتید حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: دوره عزلت نشینی در حجره های مدارس به پایان رسیده است، زیرا امروز دشمن شمشیر را از رو بسته است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز دشمن با تمام قوا و بدون هیچ اغماضی در حال تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی است، لذا وضعیت منفعل می تواند پروژه نفوذ دشمنان را سریع تر کند.

وی ادامه داد: 40 سال است که دشمنان منطقه ای و جهانی برای کوتاه آمدن جمهوری اسلامی از آرمانهایش دست به هر توطئه و فتنه ای زده اند، ولی موفق نشده اند ولی با این حال هر لحظه باید منتظر توطئه های جدیدتر و گسترده تری از سوی دشمنان قسم خورده این انقلاب باشیم.

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: حمایت و تقویت جبهه مقاومت در منطقه، منزوی شدن اسرائیل غاصب، شکست های پی در پی آل سعود در جنگ یمن و... همه اینها زنگ خطری برای ابرقدرت هاست، لذا توطئه آبان ماه امسال را باید عکس العملی به این شکست ها دانست.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: چیزی که ملت ایران در آبان ماه امسال به خوبی متوجه آن شدند این است که توطئه های دشمنان نه آغاز داشته است و نه پایانی خواهد داشت که این بیداری ملت می تواند نظام و انقلاب را بیمه کند.

وی با اشاره به اینکه بخش از نیروهای دشمن به دنبال نفوذ در حوزه های علمیه هستند، اظهار داشت: بدون تعارف باید گفت که بخشی از نیروهای داخلی و خارجی دشمن به دنبال پیدا کردن راه نفوذ در حوزه علمیه هستند، لذا اساتید، روحانیون و طلاب باید به شدت مواظب این توطئه پیچیده دشمنان باشند.

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: زمانی که دشمن به حوزه های علمیه نفوذ کند بی شک باید منتظر رواج تفکر سکولار و نئولبیرالیسم باشیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان در پایان گفت: از اساتید درخواست داریم که به جز تدریس دروس حوزوی، این مسائل مهم و حساس را برای طلاب جوان تشریح کنند تا خدایی ناکرده در دام «ایسم» های غربی نیفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha