شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برگزاري نشست سياسي در مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) شيرود

حوزه/ در جمهوری اسلامی با تقسیم امور بین قوای سه گانه، رهبری در جایگاه نظارت بر روندهای کلان کشور قرار دارد تا جهت گیری کلی حرکت کشور از ریل انقلاب خارج نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران،  محسن غفاری در کارگاه سیاسی با موضوع" تحلیل مسائل سیاسی روز" در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) شیرود بیان کرد: در جمهوری اسلامی با تقسیم امور بین قوای سه گانه، رهبری در جایگاه نظارت بر روندهای کلان کشور قرار دارد تا جهت گیری کلی حرکت کشور از ریل انقلاب خارج نشود.

کارشناس سیاسی افزود: رهبر معظم انقلاب در طول سه دهه اخیر تلاش کرده اند تا در امور قوای سه گانه کشور دخالت مستقیم نداشته باشند، مگر در جایی که تصمیمی مخالفت آشکار با منافع ملی و مصالح ملت داشته باشد.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش مهمترین سرمایه ملی هر کشوری است که نباید به هیچ قیمتی از بین برود، زیرا همه دستاوردهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی جامعه وابسته به آن است.

کارشناس سیاسی ادامه داد: پایین آمدن ارزش پول ملی، تورم شدید، افزایش مشکلات معیشتی در چندسال اخیر، عدم اقناع مردم نسبت به تصمیم طرح افزایش قیمت بنزین و تبعات آن و ناامید کردن و بزرگنمایی مشکلات مردم ایران توسط شبکه های معاند را می توان از مهمترین بسترهای شکل گیری نا آرامی های اخیر در کشور دانست.

وی اعلام کرد: رهبر جامعه اسلامی خود بزرگترین مراقب و حامی نظام اسلامی است و تاکید ایشان بر حمایت از قانون و تقویت تصمیمات قانونی از جمله مسائلی است که باید حوزه های علمیه به آن توجه کرده و در این خصوص بصیرت افزایی کنند.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha