پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خاخام اسرائیلی

حوزه/ عبد الله بن راشد آل خلیفه سفیر بحرین در آمریکا در صفحه تویتر خود مطلبی در خصوص سفر خاخام اسرائیلی به بحرین نوشت که روزنامه "یدعوت احارنوت" آن را منتشر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بن راشد در صفحه تویتر خود نوشت: "یکی از خاخام های بزرگ اسرائیل در اولین سفر تاریخی خود به بحرین با حضور در نشست دینی در کنار روحانیون دینی مسلمان جهان عربی قرار گرفت".

وی توئیت خود را با لینکی از روزنامه "یدعوت احارنوت" آورده است.

وزارت خارجه رژیم اسرائیل اعلام کرده بود که "شلومو موشی عمار" در پاسخ به دعوت حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در همایش گفتگوی ادیان که با هماهنگی وزارت خارجه رژیم اسرائیل و با تدابیر امنیتی شدید برگزار شد، حضور یافت.

این وزارت افزود: خاخام عمار روز دشنبه با پادشاه بحرین دیدار کرد.

روزنامه "یدعوت احارنوت" نوشت: بحرین یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس است که موضع خود را در قبال رژیم صهیونیستی تغییر داده است.

این روزنامه افزود: خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین در نشست سالانه سازمان ملل متحد در نیویورک با کاتز همتای اسرائیلی خود مصافحه کرد.

بن احمد بار ها از حمله های رژیم اسرائیل به پایگاه های ایران در سوریه دفاع کرده و آن را "دفاع از خود" توصیف کرد و از علمیات حزب الله لبنان و گردان های مسلح فلسطینی در غزه انتقاد کرده است.

وی پیشتر در مصاحبه ای گفته بود که اسرائیل بخش جدا ناپذیر خاورمیانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha