پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلالی

حوزه/ حجت الاسلام جلالی گفت: تعداد ۸۴۸ اثر از طلاب برادر و ۵۶۰ اثر از خواهران و در مجموع ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه  نهمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه استان اصفهان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محسن جلالی، معاون پژوهش  و فناوری حوزه علمیه استان اصفهان، پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره علامه حلی استان اصفهان، در سالن اهل بیت(ع) اظهار کرد: این جشنواره برای ۹ سال متوالی است که در استان اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: حوزه علمیه استان اصفهان به عنوان اولین استانی است که بعد از دو سال از برگزاری جشنواره کشوری علامه حلی، آن را به صورت استانی برگزار کرد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره علامه حلی برنامه خوبی برای تشویق اهل قلم در حوزه های علمیه است، به نحوی که طلاب حوزه علمیه اصفهان در جشنواره دهم کشوری،  بعد از قم و آذربایجان شرقی اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام جلالی بیان داشت: هرساله در همین ایام ثبت نام برای جشنواره علامه حلی مرحله کشوری و استانی آغاز می شود و از این تریبون از همه طلاب خواهر و برادر دعوت می کنیم برای نوشتن مقاله ها و آثار را برای جشنواره بعدی اقدام کنند.

وی گفت: به دبیرخانه  نهمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه استان اصفهان تعداد ۸۴۸ اثر از طلاب برادر و ۵۶۰ اثر از خواهران  که در مجموع  ۱۴۰۰ اثرارسال شده  است.

معاون پژوهش و فناوری حوزه های علمیه استان اصفهان با بیان اینکه در جشنواره علامه حلی محدودیت سنی داریم و فقط طلاب تا سن سی سالگی می توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: ان شاءالله یک جشنواره هم به اسم شیخ مفید و یا شیخ طوسی ترتیب بدهیم برای طلاب سنین بالاتر که از آثار آنها هم بهرمند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha