چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

برخی از کاندیداهای مجلس به مردم حوزه انتخابیه خود وعده هایی می دهند که نه تنها از عهده یک نماینده خارج است، بلکه استاندار و وزیر نیز به تنهایی از انجام آن ناتوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی ظهر امروز در نشست جمعی از دست اندرکاران انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان قروه اظهار داشت: مجلس در جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است تا جایی که امام راحل درباره مجلس می فرمایند که مجلس عصاره فضائل ملت است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: بنابراین باید در احراز صلاحیت ها دقت بسیار خاصی انجام شود و کسانی از فیلترهای دستگاه نظارتی عبور می کنند هم صلاحیت قانونی داشته باشند و هم توانایی نمایندگی مجلس را.

وی بیان کرد: خوشبختانه علیرغم تبلیغات بسیار دشمنان امسال استقبال داوطلبین مجلس در سراسر کشور به ویژه استان کردستان بسیار چشمگیر بوده، لذا امیدواریم که حضور مردم نیز مانند ادوار گذشته در پای صندوق های رای تاریخی و حماسه ساز باشد.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: متاسفانه برخی از کاندیداهای مجلس به مردم حوزه انتخابیه خود وعده هایی می دهند که نه تنها از عهده یک نماینده خارج است، بلکه استاندار و وزیر نیز به تنهایی از انجام آن ناتوان هستند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر برخی از نمایندگان به هواداران خود قول می دهند که در صورت راهیابی به مجلس برای خود آنان یا فرزنداشان اشتغال ایجاد می کنند که این راه و رسم رای آوری نه انسانی است و نه اسلامی.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: بنابراین از مردم نجیب و بافرهنگ کردستان انتظار داریم که نمایندگانی دلسوز، توانمند و کارآمد را به مجلس بفرستند تا وضعیت این کردستان ارتقا پیدا کند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس وکلای مردم هستند، گفت: کسانی که بعنوان نماینده مردم در بهارستان حضور دارند مسئولیت های سنگینی را برعهده دارند و خدایی ناکرده بعد از پیروزی در انتخابات مردم را فراموش نکنند و به دنبال منافع شخصی خود نباشند.

وی اظهار کرد: بی گمان این نوع حرکات از سوی معدودی نماینده نما باعث می شود که مردم نسبت به انتخابات احساس بی تکلیفی کنند که این همان خواسته دشمنان منطقه ای و جهانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha