شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برگزاری جلسه ماهانه مشاوران مدارس ناحیه دو اهواز

حوزه/ جلسه مشاوران مدارس ناحیه ۲ اهواز در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر حسین پور، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ اهواز، در جلسه مشاوران مدارس ناحیه ۲، اظهارداشت: تقویت مهارت‌های زندگی در جامعه، باعث می‌شود افراد در مقابل عوامل خطر، بیمه و محافظت شوند و آموزش مهارت‌های زندگی توسط مشاوران در قالب گروه‌های همسالان و همتایان یکی از راه‌های مؤثر در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.

همچنین، بدری، کارشناس مشاوره آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ اهواز، در این جلسه با مهم دانستن جایگاه مشاور در مدرسه در رابطه با هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، کسب رتبه‌های برتر علمی، ارتباط چهره به چهره با دانش‌آموزان، آگاهی دادن به دانش آموزان در خصوص آسیب‌های اجتماعی، نکاتی را بیان کرد.

بدری گفت: یکی از راه‌های مفید، کم‌هزینه و زود بازده در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی ، آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان توسط مشاوران مدارس می‌باشد.

لازم به ذکر است، ارائه سایر مطالب اداری و بخشنامه‌ها توسط کارشناس مشاوره، معرفی کتاب تخصصی توسط آقای دکتر اسدی، کارگاه با موضوع مداخله در بحران‌ها و بلاها توسط دکتر دواساز و کارگاه دوم با موضوع پویایی اندیشه مبتنی بر معنادرمانی توسط خانم دکتر اکبری ارائه گردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha