شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ قاضی دادگستری با بیان این که آمرین به معروف در چار چوب قانون حمایت می شوند گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر امری همگانی است و باید برای همگانی شدن آن تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام تحریری عصرامروز در همایش آمران معروف و نهی از منکر که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد، با بیان این که مسئله امر به معروف و نهی از منکر امر همگانی است، گفت: باید بپذیریم  این مسئله، امری همگانی است و باید برای همگانی شدن آن تلاش کرد.

این قاضی دادگستری با بیان این که وقتی از بعضی مردم سوال می شود، چرا امر به معروف نمی کنید، دلایلی را ذکر می کنند، می گویند، خجالت می کشیم، اظهارداشت: باید برای رفع این مسئله   به صورت کتبی امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی با بیان این که برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برنامه هایی در حال اجرا است، گفت: اگر قرار است دادستانی باکسانی که اشاعه ناهنجاری می کنند، برخورد قانونی کند، لازم است گزارشات در قالب های مختلف عکس، فیلم و... مستند سازی شود، چرا که در محکمه مستند سازی مهم است و غیر از این کاری نمی شود.

حجت الاسلام تحریری با بیان این که هدف از «طرح مردمی پارسا» در ابتدا تذکر زبانی است، گفت: اگر در این رابطه مشکلاتی پیش بیاید، دستگاه قضایی در چار چوب قانون حمایت می کند. نباید فعالیت های آمرین به معروف از چار چوب قانونی خارج شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha