جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیده زهرا نقوی

حوزه/سیده زهرا نقوی عضو پارلمان ایالت پنجاب پاکستان در پیام خود به مناسبت روز جهانی حقوق بشر گفت: سکوت مرگبار سازمان حقوق بشر در قبال جنایات رژیم جعلی اسرائیل علیه فلسطین و جنایات عربستان علیه یمن را به شدت محکوم می‌کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه سیده زهرا نقوی دبیرکل شاخه زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان و عضو پارلمان ایالت پنجاب پاکستان در پیام خود به مناسبت روز جهانی حقوق بشر گفت: در کل دنیا روز جهانی حقوق بشر برگزار می شود و ظاهرا اهداف سازمان حقوق بشر هم این است که در هر جای دنیا ظلمی شود صدای ظلم ستیزی بلند کنند؛ مراد از حقوق بشر هم این است که بدون تعصب باید به حقوق انسانها احترام گذاشته شود اما ما شاهدیم مردم یمن، کشمیر و فلسطین با بدترین نقض حقوق بشر مواجه هستند و مدعیان حقوق بشر خودشان را نسبت به این مسائل به خواب زدند.

نقوی ادامه داد: سکوت مرگبار سازمان حقوق بشر در قبال جنایات رژیم جعلی اسرائیل به فلسطین، جنایات عربستان به یمن و جنایات هند به کشمیر را به شدت محکوم می‌کنیم.

 وی افزود: در این روز یاد کنیم  از آن کسانی که بدون هیچ جرم و با نقض آشکار حقوق بشر در پاکستان مفقود شدند. خانواده های مفقود شدگان شیعه پاکستانی به خاطر دور از عزیزان خود در اضطراب هستند و هیچ کس هم جواب گو نیستند، دولت پاکستان درمورد مفقود شدگان شیعیان به طور جدی پیگیری کرده و این افراد بی گناه را آزاد کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha