جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جمعية الوفاق الوطني الإسلامية

حوزه/ جمعیت وفاق اسلامی بحرین گفت: مردم بحرین در نهمین سال متوالی بدترین انواع جنایت، تجاوز ها و نقض حقوق بشر را تحمل می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت وفاق در بیانیه ی خود به مناسبت روز جهانی اجرای پیمان نامه حقوق بشر گفت: گزارش کمیته کشف حقایق بحرین بخشی از نقض حقوق بشر در بحرین را ثبت کرد و شورای حقوق بشر نیز در دوره های مختلف در خصوص پرونده بحرین ده ها توصیه پیرامون حوادث بحرین ارائه داد که تاکنون اجرایی نشده است.

این جمعیت افزود: رژیم بحرین با هدف تسلیم کردن مردم در مطالبه آزادی، کرامت انسانی، عدالت و دموکراسی، انواع اسلوب های سرکوب، شکنجه و تحقیر را علیه شهروندان بحرینی استفاده کرده است.

الوفاق روابط کشور های حاشیه خلیج فارس با آمریکا و انگلیس را دلیل اصلی مسکوت گذاشتن حقیقت و نشان دادن چراغ سبز به رژیم آل خلیفه برای تداوم در انجام تروریسم علیه شهروندان بحرینی دانست.

وفاق اسلامی ادامه داد: کشور های بزرگ جهان و نهاد های سازمان ملل تلاش می کنند کشور های مختلف جهان را به عنوان مرتکبین نقض حقوق بشر و محدودیت دموکراسی معرفی کنند، امّا آنچه در بحرین جریان دارد بسیار بزرگتر است و آنچه در بحرین جریان دارد، آزمونی حقیقی برای صداقت جامعه بین المللی و نهاد های سازمان مللی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha