پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/مراسم گرامیداشت علمای فقید مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: علما با مجاهدت های خود در طول تاریخ حافظان خوبی برای دین اسلام بوده اند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، در مراسم گرامیداشت علمای فقید در مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم، اظهار داشت: شهرستان قروه علما و روحانیون بزرگی داشته و دارد، لذا باید همواره نام و یاد این عزیزان را زنده نگه داریم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: گرامیداشت یاد این عزیزان و آشنایی با سیره و منش آنان راه را برای ما روشن می کند. علما با مجاهدت های خود در طول تاریخ حافظان خوبی برای دین اسلام بوده اند.

وی ادامه داد: در این مراسم، طلاب جوان با علما و روحانیون فقید این شهرستان به خوبی آشنا می شوند و این کار بزرگی در معرفی این بزرگان به نسل جوان و نوجوان است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در پایان گفت: امیدواریم در دیگر مدارس علمیه استان هم شاهد برگزاری چنین مراسم های معنوی و روح بخش باشیم.

تقدیر از مسئولان مدرسه امام صادق(ع)

حجت الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه شهرستان قروه نیز در این مراسم اظهار داشت: علما و روحانیون هم در نزد مردم و هم در نزد خداوند متعال از مقام والایی برخوردارند.

امام جمعه شهرستان قروه ادامه داد: شهرستان قروه در طول تاریخ علما و روحانیون بسیار بزرگی داشته و شاگردان بسیاری تربیت کرده اند.

حجت الاسلام رستمی، ضمن تقدیر از بانیان این مراسم، کرد: خوشبختانه مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی همیشه پیشقدم بوده است.

در پایان این مراسم، شیخ جعفری از مداحان اهل بیت علیهم السلام به مرثیه سرایی پرداخت و نماز جماعت مغرب و عشاء اقامه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha