جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس مجمع عالی جهادگران

حوزه/ رئیس مجمع عالی جهادگران کشور بر لزوم اطلاع رسانی فعالیت های جهادی صورت گرفته در کشور در قالبی هنرمندانه و جذاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، ضرغام پرنیان، چهارشنبه شب طی سخنانی در مجمع جهادگران استان قم که در مجتمع ولایت برگزار شد، با تاکید بر لزوم هماهنگی و هم افزایی بهتر و بیشتر در راستای انجام فعالیت های جهادی در کل کشور اظهار داشت: هر چقدر که این هماهنگی ها و هم افزایی ها در کار بیشتر شود، قطعاً شاهد برکات و نتایج بهتری هم خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعالانه و جدی کلیه جهادگران و به خصوص هماهنگی خوب مسئولان مجامع جهادی کشور در امداد رسانی سیل نوروز امسال در استان های لرستان، مازندران و گلستان و نیز خوزستان گفت: یکی از آفت های فعالیت های ما ناظر به وجود موازی کاری است که این مشکل در سایه هماهنگی و بهره مندی از سند راهبردی انجام فعالیت های جهادی، قابل رفع است.

پرنیان همچنین با بیان این که پیام مقام معظم رهبری به همایش بزرگ جهادگران در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، الگو و نقشه راه ماست، افزود: یکی از انتظارات جدی رهبر معظم انقلاب از ما بچه های جهادی و بسیج سازندگی در این پیام این است که ضمن تقویت همدلی و ارتباط میان همدیگر، با بیانی هنرمندانه، فعالیت های انجام شده را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

وی بیان داشت: در این راستا بهره گیری درست و به موقع از ابزار هنر و رسانه باعث می شود که مردم بیش از پیش از فعالیت های جهادی در ابعاد و عرصه های مختلف اطلاع و آگاهی پیدا کنند و همین مساله نیز تا حدود زیادی باعث خنثی شدن توطئه های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha