پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افتتاح

حوزه/ حوزه علمیه خراسان امسال برای یازدهمین بار در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با بیش از ۵۰ غرفه در فضایی حدود ۱۰۰۰ مترمربع، با ارائه تولیدات نوآورانه محققان و پژوهشگران حوزوی، حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با حضور ۲۵۲ مشارکت کننده از جمله حوزه علمیه خراسان، شرکت های دانش بنیان، فناور، پژوهشکده ها، حوزه های پژوهشی، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و پارک علم و فناوری خراسان افتتاح شد.

حوزه علمیه خراسان نیز امسال برای یازدهمین بار در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با بیش از ۵۰ غرفه در فضایی حدود ۱۰۰۰ مترمربع، با ارائه تولیدات نوآورانه محققان و پژوهشگران حوزوی، حضور دارد.

حوزه خراسان در این نمایشگاه با غرفه های دفتر فناوری اطلاعات، هیئت‌های اندیشه ورز، قرارگاه‌های علمی آموزشی، دبیرخانه آثار پژوهشی، اداره پژوهش خواهران، مرکز مشاوره و مهارت آموزی، مرکز نخبگان و استعدادهای برتر، مرکز نوآوری و شکوفایی، مدارس علمیه تخصصی حوزه علمیه خراسان و سایر نهادهای حوزوی حضور دارد.

در روز اول این نمایشگاه، حوزه علمیه خراسان میزبان برخی از مسئولان استان از جمله محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، محمدرضا کلایی، شهردار مشهد و محسن نصر پور، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی بود که از نزدیک در جریان روند تولیدات هیات های اندیشه ورز و پژوهشگران حوزه قرار گرفتند.

این نمایشگاه همچنان با برگزاری نشست های علمی، رونمایی از جدیدترین تولیدات و آثار پژوهشی، ارائه مشاوره های متنوع در غرفه ها و ... تا ۲۳ آذرماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر می باشد.  

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha