جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد حاتمیان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، محدودیت منابع مالی و اعتباری را یکی از مشکلات پیش‌ روی فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: سعی و تلاش براین است تا با همکاری ادارات فرهنگی بتوانیم برنامه‌های موثری را به انجام برسانیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان شامگاه دیروز در جلسه ای با مسئول بسیج جامعه زنان کردستان، اظهار داشت: متاسفانه هر روزه شاهد گسترش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، بزهکاری و بدحجابی در جامعه هستیم اما باید با بررسی عوامل وقوع این آسیب‌ها و گسترش رفتارهای هنجارشکنانه کارهای علمی و جامعه‌شناسانه را در پیش‌ بگیریم.

وی افزود: باید بررسی کرد بانوانی که دارای اعتقاد و ایمان راسخ هستند چه چیزی باعث می‌شود که گرفتار معضلات و آسیب‌هایی مانند بی‌حجابی شوند و این موارد نیازمند کار علمی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی را ضروری دانست و ادامه داد: کار جزیراه‌ای همواره منشا بروز آسیب و مشکلات است و نمی‌تواند به نتیجه‌ای برسد چرا که بدور از اخلاق، انصاف و منطق است.

حجت الاسلام حاتمیان یاداور شد: گاهی برخی فعالیت‌ها مانع اثرگذاری کارهای برخی نهادهای دیگر است و بی‌شک از پراکندگی فعالیت‌های فرهنگی و عدم تعامل نهادها به هیچ ثمر و نتیجه‌ی مطلوبی نخواهیم رسید.

وی بیان کرد: باید با تدوین برنامه‌های منسجم و هدفمند  بتوانیم کارهای گسترده و همکاری‌های اثرگذاری را داشته باشیم تا به هدف برسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، محدودیت منابع مالی و اعتباری را یکی از مشکلات پیش‌روی فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: سعی و تلاش براین است تا با همکاری ادارات فرهنگی بتوانیم برنامه‌های موثری را به انجام برسانیم.

حجت الاسلام حاتمیان با اشاره به وجود جمعیت بانوان فرهیخته در استان کردستان، اظهار داشت: بی‌شک زمینه پذیرش و اشتیاق معارف دینی در بانوان بیشتر است و این جمعیت که به همت تبلیغات اسلامی تشکیل شده می‌تواند فرصت و ظرفیت موثری برای گرایش بانوان به سمت فعالیت‌های فرهنگی و دینی باشد.

وی گسترش شیوه ارتباط موثر در خانواده‌ها به ویژه بانوان را یکی از موارد مهم دانست و افزود: قطعا با توسعه شیوه‌های ارتباطی بین بانوان که نقش همسر، مادر و خواهر را در خانواده دارند می‌توان شاهد تحولات شگرفی در خانواده و جامعه باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان نیز در این دیدار بیان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای برگزاری اجلاسیه زنان استان همکاری زیادی با بسیج جامعه زنان داشت که جای تقدیر دارد.

بتول سرکانی، خواستار افزایش همکاری، تعاملات و حمایت‌های تبلیغات اسلامی کردستان از جامعه بسیج زنان استان شد و یادآور شد: قطعا فعالیت در حوزه بانوان نیازمند حمایت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی است تا به نتیجه برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha