جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دست های کثیف در داخل و خارج تلاش می کنند تا با ضربه زدن به آرمان های امام و شهدا، این خون ها را پایمال کنند، اما همه باید بدانند که تقابل با اندیشه و خون شهید محکوم به شکست است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم شامگاه چهارشنبه (۲۰آذر) در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم محمدرضا فخیمی با بیان اینکه ۱۰ هزار شهید از خطه آذربایجان تقدیم انقلاب و نظام اسلامی شده است، گفت: یکی از راه هایی که انسان می تواند به واسطه آن به دین خدا کمک کند زبان است، زبانی که امر به معروف کند و دیگران را از منکرات بازدارد.

امام جمعه تبریز، کمک مالی را یکی دیگر از راه های حفاظت از دین خدا دانست و افزود: مصادق بارز این موضوع را در پشتیبانی مردم از جبهه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد بودیم و ملت بزرگ ایران علاوه بر اینکه فرزندان خود را به جبهه ها اعزام کردند، اموال خود را هم برای کمک به رزمندگان و دین خدا در طبق اخلاص گذاشتند.

وی، شهادت را بهترین راه کمک به دین خدا عنوان کرد و ادامه داد: حضور عاشقانه جوانان و نوجوانانی که با دستکاری شناسنامه های خود به جبهه اعزام شدند برترین راه کمک به دین خداست که رزمندگان اسلام آگاهانه آن را انتخاب کردند و در این راه جاودانه شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این خون های پاک به هیچ وجه پایمال نخواهد شد، اظهار کرد: دست های کثیف در داخل و خارج تلاش می کنند تا با ضربه زدن به آرمان های امام و شهدا، این خون ها را پایمال کنند، اما همه باید تقابل با اندیشه و خون شهید محکوم به شکست است.

امام جمعه تبریز با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان به بهانه های مختلف در کشور، افزود: مشکلات اقتصادی و سوء تدبیرها در افزایش قیمت حامل های انرژی موجی از نگرانی ها را به وجود آورد، اما این دلیل نمی شود مردم به راه و خون شهدا بی توجه باشند و اجازه بدهند دشمن با جنگ روانی خود تعرضی به آنها داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: مردم حافظ خون، راه و آرمان شهدا هستند و برگزاری یادواره های باشکوه در اقصی نقاط شهرها موید این موضوع است و اجازه نمی دهند دشمنان و برخی خود فروخته ها به اندیشه والای شهدا و خون پاک آنها آسیبی بزنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha