پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر بادلی

حوزه/ دکتر بادلی گفت: دشمن در طرح های خرابکارانه خود به دنبال نتیجه هایی همچون: محدودکردن زمان زعامت ولایت فقیه، انتخاب ولی فقیه توسط مردم، انحلال شورای نگهبان، ادغام سپاه و ارتش، عدم پشتیبانی از نهضت مقاومت، عدم تکیه بر توان داخل و ... است تا نظام از داخل دچار فروپاشی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه دکتر بادلی، کارشناس مسائل اجتماعی و امنیتی در جلسه طلاب و فضلای نائین، خور و بیابانک و فرخی  مقیم حوزه علمیه قم که شب گذشته در سالن اجلاس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)در قم  برگزار شد، به واکاوی اقدامات ضدامنیتی شرارت آبان ۹۸ پرداخت و گفت: در چند سال اخیر شاهد تحولات اساسی در دنیای اسلام بودیم که شکست رژیم صهیونیستی نسبت به راهبرد رسیدن به خاورمیان بزرگ، شکست نظام استکبار در سوریه، شکست نظام استکبار در رسیدن به قدرت نیروهای مردمی در عراق، شکست نظام استکبار در یمن، شکست نظام استکبار در نزدیک شدن به چله اول انقلاب و ... از جمله آن بوده است.

وی اظهار داشت: دشمن در مقابل این شکست ها، راهبرد خود را تغییر داده و برنامه های جدیدی را اتخاذ کرده است که جنگ ترکیبی از جمله آنان است؛ امروز دشمن در حال جنگ عملیات روانی، اقتصادی و رسانه ای در جمهوری اسلامی است تا بتواند به اهداف خود دست پیدا نماید.

سخنران این جلسه ابراز داشت: از سال ۱۳۹۶ سه کشور با پیشنهاد عربستان سعودی، توافقی را با هم انجام دادند که مثلثی را تشکیل داده و در آن طرح هایی همچون طرح عنکبوت و طرح نمرود را به اجرا در آورند.

کارشناس مسائل اجتماعی و امنیتی خاطرنشان ساخت: دشمن در این طرح، جنبش های اجتماعی را به ناجنبش های اجتماعی تغییر داده تا بتواند به برنامه های خود برسد.

دکتر بادلی تصریح کرد: در این طرح، «افرادی که دارای ریسک پذیری بالا هستند»، «افرادی که می توانند عملیات تخریبی نسبت به مراکز عمومی و پادگان ها انجام دهند» و «افرادی که می توانند عواطف دیگران را برافروخته کنند» در دستور کار قرار گرفتند تا برنامه های آنان را پیاده نمایند.

وی بیان داشت: در طرح ناجنبش های اجتماعی، افراد غیربومی به شهرهای مختلف اعزام شده تا بتوانند پیش از انتخابات، جامعه را به هم بزنند.

سخنران این جلسه اظهار داشت: دشمن در طرح نمرود می دانست که جمهوری اسلامی اراده مقابله جدی با اغتشاش را دارد؛ به همین دلیل در دو کشور لبنان و عراق نیز سناریوهایی را آغاز کرد تا بتواند به اهداف خود در جمهوری اسلامی برسد.

کارشناس مسائل اجتماعی و امنیتی ابراز داشت: ایجاد اعتراضات عمومی نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی در اغتشاش اخیر از برنامه های آنان در جمهوری اسلامی بوده که در این برنامه، استفاده از زنان خیابانی، دست فروش ها، جریانات انحرافی و ... را در دستور کار خود قرار دادند.

دکتر بادلی خاطرنشان ساخت: اقدام رهبر انقلاب در دفاع از تصمیمات قوای سه گانه، کشور را از آسیب بزرگی نجات داد و بسیاری از برنامه های دشمن را برهم زد.

وی تصریح کرد: دشمن در طرح های خرابکارانه خود به دنبال این نتیجه هایی همچون: محدودکردن زمان زعامت ولایت فقیه، انتخاب ولی فقیه توسط مردم، انحلال شورای نگهبان، ادغام سپاه و ارتش، عدم پشتیبانی از نهضت مقاومت، عدم تکیه بر توان داخل و ... است تا نظام از داخل دچار فروپاشی شود.

سخنران این جلسه بیان داشت: ایجاد ناامنی در کشور از دیگر برنامه های دشمن است که اگر امنیت را از دست دهیم، کارآمدی نظام را از دست خواهیم داد.

کارشناس مسائل اجتماعی و امنیتی اظهار داشت: دشمن در جمهوری اسلامی ایران به دنبال انتقام گیری از ناکامی های خود در خاورمیانه بزرگ همچون یمن، سوریه، عراق و ... است و برای آن تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه های مختلفی دارد و به همین اغتشاشات آبان ماه بسنده نخواهد کرد.

امروزه طلبه شدن بزرگترین جهاد است

حجت الاسلام شفیعی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله میرزای نائینی شهرستان نائین، سخنران دیگر این جلسه بود و گفت: دو حوزه علمیه در نائین مشغول به فعالیت است که با راه اندازی این دو حوزه علمیه، منطقه رنگ دیگری به خود گرفته است.

وی اظهار داشت: امروزه طلبه شدن بزرگترین جهاد است و در قرآن کریم نیز بر مسئله هجرت تأکید شده است.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله میرزای نائینی ابراز داشت: یکی از اقسام هجرت، هجرت برای کسب علم است که آیه نفر به این موضوع به وضوح اشاره دارد.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه عقب نشینی از لباس مقدس روحانیت مناسب نیست، خاطرنشان ساخت: جهاد دیگر، تلبس به لباس مقدس روحانیت است که متأسفانه برخی از طلاب، ملبس به این لباس نشده و یا گاهی اشخاص، این لباس را در می آورند.

وی با اشاره به اینکه لباس مقدس روحانیت دارای برکات بسیاری است، تصریح کرد: هیچ ارزش، افتخار و قداستی بالاتر از این نیست که سرباز امام زمان (عج) باشیم و این سربازی را با کمال افتخار بوسیله لباس مقدس روحانیت به دیگران نشان دهیم.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله میرزای نائینی در بخش دیگر از سخنان خود بیان داشت: امروز ساختمان جدید مدرسه علمیه آیت الله میرزای نائینی به بهره برداری رسیده و می توانیم برای طلاب جدیدالورود برنامه های آموزشی به همراه اسکان داشته باشیم.

حجت الاسلام شفیعی اظهار داشت: امروز نیازمند حضور طلاب و فضلا در منطقه هستیم تا بتوانیم از ظرفیت شما عزیزان در مساجد و محافل علمی و فرهنگی استفاده نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha