جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانجانی

حوزه/ دادستان همدان با اشاره به درج مطلبی توهین آمیز و زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه در کانال تلگرامی حزب اعتماد ملی همدان، گفت: دستگاه قضا قطعا با عوامل این اقدام موهن برخوردی قاطعانه خواهد داشت.

حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به درج مطلبی توهین آمیز و زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه در کانال تلگرامی حزب اعتماد ملی همدان، اظهار داشت: پس از درج این مطلب در سریع ترین زمان ممکن دستور دستگیری مجرمان از سوی دستگاه قضایی همدان صادر شده است.

وی با بیان اینکه ادمین کانال، این مطلب توهین آمیز را پس از انتشار حذف کرده است، یادآور شد: دستگاه قضایی همدان از همان لحظات اول انتشار این مطلب موهن به صورت جدی پیگیر ماجرا است و حذف آن از کانال تلگرامی مانع از ورود و برخورد ما نخواهد شد.

خانجانی افزود: مطلب منتشر شده، نوشته فردی است که در تهران ساکن است و ادمین کانال این حزب اقدام به انتشار آن در این کانال تلگرامی کرده‌ است.

وی با اشاره به صدور قرار بازداشت برای فرد خاطی، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی همدان در حال بررسی دقیق همه جوانب این اتفاق است و قطعا با عوامل این اقدام برخوردی قاطعانه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha