چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هفته پژوهش

حوزه/ هفته پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام امسال با شعار «بانوی فرهیخته حوزه تمدن ساز» از ۲۳ تا ۲۸ آذر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ریحانه حقانی با اشاره به اینکه در آستانه هفته پژوهش قرار گرفته ایم، اظهار داشت: امسال هفته پژوهش از روز شنبه ۲۳ آذر آغاز می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد.

وی عنوان کرد: معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام در طول سال، فعالیت های علمی پژوهشی مختلفی برگزار می‌کند و نگاه ویژه ای به مقوله پژوهش و ترغیب و تشویق طلاب در این زمینه دارد، بر همین اساس، امسال شعار هفته پژوهش در جامعه الزهرا علیهاالسلام، «بانوی فرهیخته حوزه تمدن ساز» است و هر یک از روزهای هفته پژوهش نیز با عنوانی نامگذاری شده است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: نامگذاری روزهای هفته پژوهش نیز به این صورت است که روز شنبه ۲۳ آذر نخستین روز پژوهش با عنوان «پژوهش، خانواده و اخلاق» نامگذاری شده و روز یکشنبه ۲۴ آذر که دومین روز هفته پژوهش است با عنوان «پژوهش، بانوان طلبه و حوزه تمدن ساز» انتخاب شده است.

حقانی ادامه داد: روز دوشنبه ۲۵ آذر، سومین روز این هفته با عنوان «پژوهش، تولید علم و توسعه تحقیقات پژوهشی» و روز سه شنبه ۲۶ آذر، چهارمین روز این هفته با عنوان «پژوهش، فناوری و کاربست دانش» نامگذاری شده است.

وی پنجمین روز هفته پژوهش را که روز چهارشنبه ۲۷ آذر است، «پژوهش و حوزه انقلابی» اعلام کرد و گفت: «پژوهش، حوزه و توسعه تعاملات علمی» عنوان آخرین روز هفته پژوهش یعنی روز پنجشنبه ۲۸ آذر است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: این معاونت متناسب با عناوین روزهای هفته پژوهش، نشست‌ها و کارگاه‌های علمی پژوهشی مختلفی برنامه‌ریزی کرده است که پژوهشگران و طلاب علاقه مند به مباحث پژوهشی می‌توانند در این برنامه ها حضور داشته باشند.

حقانی یادآور شد: مراسم بزرگداشت هفته پژوهش نیز روز یکشنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود و اساتید، طلاب و پژوهشگران از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام بهره می‌برند.  

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha