جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: رسانه ملی می تواند نقش و رسالت حوزه های علمیه را بیش از پیش برای مردم تبیین کند و زمینه ساز جذب و تشویق جوانان به تحصیل در حوزه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه ای با مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین ضمن قدردانی از تعامل و همکاری شبکه استانی با حوزه، گفت: حوزه قزوین در گذشته از پیشینه قوی و درخشانی برخوردار بوده و توانسته بسیاری از علمای فاضل را تربیت و به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحویل دهد.

وی با اشاره به فعالیت 8 مدرسه علمیه در استان قزوین، خاطرنشان کرد: علمای این شهر با بینش قوی توانستند بسیاری از مدارس علمیه را با سبک معماری زیبایی احداث کنند و برنامه سازان شبکه استانی این مدارس تاریخی را به مخاطبان معرفی کنند.

مدیرحوزه علمیه قزوین گفت: شبکه استانی می تواند نقش و رسالت حوزه های علمیه را بیش از پیش برای مردم تبیین کند و زمینه ساز جذب و تشویق جوانان به تحصیل در حوزه شود.

وی همچنین برگزاری دوره کوتاه مدت را برای کارشناسان حوزوی صدا و سیما و تولید برنامه های متنوع در راستای پیوند دانش آموزان با مساجد را ضروری خواند.

قدردانی از همکاری و تعامل صدا و سیما با حوزه قزوین

 حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه قزوین هم از تعامل و همکاری شبکه استانی با حوزه استان قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha