جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هادی حق شناس - استاندار گلستان

حوزه/ استاندار گلستان گفت: در راستای برگزاری اجلاسیه سراسری نماز، ۱۶ هزار اثر به اجلاسیه بیست و هشتم ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، هادی حق شناس، پیش از ظهر امروز در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: در قرآن بر برپایی نماز و پرداخت زکات تاکید شده و گلستان که در وحدت، الگو و اسوه هستند در برپایی نماز و پرداخت زکات هم جزو استان هایی الگوست.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد تومان زکات توسط گلستانی ها پرداخت شد و پیش بینی می‌کنیم امسال هم همین میزان پرداخت شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان در معروف ها پیش قدم هستند، ادامه داد: گلستان ظرفیت بی نظیری در کشور است و در بسیاری از تولیدات محصولات کشاورزی رتبه های نخست کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه محور توسعه کشور، کشاورزی است و توسعه کشاورزی می تواند کشور را به سمت خودکفایی ببرد، تصریح کرد: اگر اندک توجه ای به زیرساخت های این حوزه شود و به صنایع تبدیلی مبدل شوند ظرفیت های گلستان در این حوزه دو چندان می شود و می تواند توسعه بیش از پیش را به همراه داشته باشد.

حق شناس بابیان اینکه مقدمات برگزاری اجلاس بیست و هشتم از سه ماه گذشته آغاز شده و جا دارد از برگزار کنندگان آن تشکر ویژه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری اجلاسیه هزار جلسه در خصوص نماز در استان برگزار و ۱۶ هزار اثر به اجلاسیه ارسال شد، و نمایشگاه از برکات برگزاری اجلاسیه در گلستان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha