جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خیرین میناب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان به تشریح دلایل کاهش ایجاد وقف جدید طی سال های گذشته پرداخت و گفت: متاسفانه کم کاری ما در این سال ها باعث شده است که آثار خیر و وقف در میان مردم کم رنگ تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی، امروز در اولین جلسه مجمع خیرین حوزه علمیه شهرستان میناب، در مدرسه علمیه امام علی(ع) با اشاره به قدمت و پیشینه وقف در میناب، گفت: آثار باقی مانده از موقوفات و کارهای خیر مردم قدیم شهرستان میناب نشان می دهد این مردم مومن ومتدین و خیر بوده و هستند.

وی به تشریح دلایل کاهش ایجاد وقف جدید طی سال های گذشته پرداخت و افزود: متاسفانه کم کاری ما در این سال ها باعث شده است که آثار خیر و وقف در میان مردم کم رنگ تر شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، هدف از راه اندازی مجمع خیرین را شناسایی افراد خیر و نیک اندیش و ترغیب آنها جهت ورود به عرصه وقف برشمرد و خاطرنشان کرد: همه افراد می توانند در امز خیر وقف مشارکت داشته باشند.

وی از اعضای مجمع خیرین به عنوان حامیان امر خیر یاد کرد و گفت: شما می توانید از آبروی خود برای احیا و رونق کارهای خیر از جمله استفاده کنید که این از باقیات الصالحات است.

عبادی زاده به آثار و برکات مجمع خیرین اشاره کرد و افزود: فعال کردن امور فرهنگی مذهبی بدون بهره گیری از ظرفیت مجمع خیرین کاری بسیار سخت و طاقت فرساست.

 وی با اشاره به وجود جوانان خیر در سطح بازار میناب، تصریح کرد: مجمع خیرین می تواند با بهره گیری از ظرفیت جوانان مومن و متعهد بازاری بسیاری از مشکلات را حل کند.

لازم به ذکر است در این دیدار تعدادی از خیرین به ایراد بیان مشکلات شهرستان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha