شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوفل ابو رغیف سخنگوی جریان حکمت عراق

حوزه/ جریان حکمت عراق با صدور بیانیه ای با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ نامزدی برای پُست نخست وزیری معرفی نکرده است، گفت: نخست وزیر آینده که برای مدت زمان معینی تعیین می شود، حقیقتاً از نظر مردم مستقل باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نوفل ابو رغیف سخنگوی رسمی جریان حکمت عراق در بیانیه خود گفت: در واکنش به شایعات و اخبار غیر معتبری که در خصوص حمایت جریان حکمت از نامزدی شخصیت معینی برای نخست وزیری منتشر شده، همزمانی که به این بزرگواران و شخصیت های وطن پرست و مخلص از تمامی اقشار و احزاب ابراز احترام می کنیم، اعلام می داریم که جریان حکمت هیچ نامزدی را برای هیچ پُستی معرفی نکرده و قصد ندارد نامزد معینی را برای این موقعیت مهم معرفی کند.

وی افزود: جریان حکمت مصلحت کشور را در این می داند که نخست وزیر آینده که برای مدت معینی تعیین می شود، از نظر مردم حقیقتاً مستقل باشد و از میان سیاستمداران حاضر در قدرت نباشد و از احزاب و جریان های شناخته شده، به دور باشد.

ابو رغیف تصریح کرد: نامزد نخست وزیری باید از مقبولیت مردمی برخوردار باشد، بتواند با طرف های مختلف ارتباط برقرار کند، نماینده طرف هایی که خود را پشت تظاهرات پنهان می کنند یا موج سواری می کنند نباشد و اختیارات آن در وظیفه ای که به او محول شده، محدود شود؛ چرا که این دوره با اعلام نتایج انتخابات زود هنگام به پایان می رسد.

جریان حکمت همچنین بر همسویی کامل انتخابات با مطالبات مردم تأکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha