جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار اعضای معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور

حوزه/ دبیر جشنواره علامه حلی گفت: برای اجرای آموزش پژوهش محور در مدارس علمیه همه تلاش را به کار گرفته و اجرای آن را برای رشد علمی حوزه های علمیه ضروری بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد صالح مازنی، عصر امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: باید برای اجرای آموزش پژوهش محور در مدارس علمیه همه تلاش را به کار گرفته و اجرای آن را برای رشد علمی حوزه های علمیه ضروری بدانیم.

دبیر جشنواره علامه حلی (ره) به برگزاری جشنواره در استان های مختلف اشاره و بیان کرد: مهمترین اهداف برگزاری جشنواره علامه حلی (ره) در کشور ایجاد نشاط علمی، گسترش روحیه تحقیق و پژوهش بین طلاب و شناسایی استعدادهای علمی و نخبگان حوزوی است.

 اهمیت پژوهش در بین طلاب و اساتید

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا نیز با اشاره به اهمیت پژوهش در بین طلاب و اساتید، بیان کرد: اگر عالمی زبان و قلم فعال داشته باشد و سینه اش پر از علم نباشد، آیندگان نمی توانند از آن استفاده کنند، ولی اگر بنویسد سال ها خواهد ماند و دیگران بهره می برند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مدیران و اساتید با برنامه ریزی منسجم و منظم، طلاب جوان را بیش از پیش با مقوله تحقیق و پژوهش آشنا کنند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های جدی حوزه علمیه قزوین بازدید طلاب و اساتید از فضاهای آموزشی و پژوهشی است تا این عزیزان بتوانند بیشتر با موضوع تحقیق و پژوهش آشنا شوند.

انتها پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha