سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: قهر کردن با صندوق های رای نه تنها راه برون رفت از مشکلات نیست، بلکه زمینه داشتن یک مجلس ضعیف را مهیا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا محمدامین راستی صبح امروز در جمع روحانیون و طلاب اهل سنت کردستان، با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم، عنوان کرد: متاسفانه دشمنان و عوامل ضدانقلاب می خواهند رونق و شکوه این انتخابات را مخدوش کنند و به دنبال جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق های رای هستند.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است، بیان کرد: قهر کردن با صندوق های رای موجب می شود نماینده ای نالایق به مجلس راه پیدا کند، لذا همه وظیفه داریم در انتخابات گزینه مناسب خود به را به بهارستان بفرستیم.

ماموستا راستی تصریح کرد: قهره کردن با صندوق های رای نه تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی نیست، بلکه زمینه داشتن یک مجلس ضعیف را مهیا می کند.

امام جمعه موقت سنندج در پایان سخنان خود گفت: بنابراین از همه شما روحانیون و طلاب درخواست می شود که با روشنگری ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، مردم را برای حضوری پرشور در انتخابات تشویق کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha