سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

امام جمعه ساری همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس اشاره کرد و با بیان این که باید افراد صالح و ساده زیست برای مجلس انتخاب شوند، گفت: نباید افرادی وارد مجلس شوند که دارای خوی کاخ نشینی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ساری با بیان این که تقوا عامل رشد و تعالی جامعه است، گفت: اگر در یک جامعه مردم و مسؤولان تقوا داشته باشند بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

وی با بیان این که باید تقوای الهی در شئون مختلف زندگی ما تقویت شود، افزود: در سایه تقوا می توانیم از مشکلات به راحتی عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به فرا رسیدن هفته پژوهش اشاره کرد و با بیان این که پژوهش های ما در مراکز علمی باید کاربردی باشد، تصریح کرد: پژوهشی که کاربردی نیست و تنها در کتابخانه بایگانی می شود به درد جامعه نخواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که در سایه پژوهش و تحقیق می توان بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کرد، بیان داشت: تحقیقات و پژوهش در مراکز علمی کشورمان باید بتواند بخشی از مشکلات جامعه را رفع کند و کاربردی باشد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات درمانی مردم اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه هزینه های این بخش بسیار هنگفت و سرسام آور است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید هزینه های این بخش مهم را کاهش دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این افزایش قیمت آثار منفی بر روی حمل و نقل کشور داشته است، افزود: این افزایش نرخ بنزین بر روی زندگی مردم تأثیر مستقیم داشته که باید مسؤولان برای جبران این مسأله فکری اساسی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود غرب زندگی، انفعال، منفعت طلبی، اشرافی گری و عافیت طلبی را نوعی میکروب دانست و افزود: باید با این میکروب ها به شدت مقابله شود تا جامعه با مشکل مواجه نشده است.

امام جمعه ساری همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس اشاره کرد و با بیان این که باید افراد صالح و ساده زیست برای مجلس انتخاب شوند، گفت: نباید افرادی وارد مجلس شوند که دارای خوی کاخ نشینی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha