سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام فاضلیان

حوزه/ حجت الاسلام فاضلیان گفت: متاسفانه نسبت به اقناع جامعه از سوی مسئولان اقدام خاصی رخ نداده است و لذا باید در عرصه پیگیری و پاسخگویی به مطالبات قانونی مردمی، مسئولان اقدام جدی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: هدف اصلی استکبار جهانی، ایجاد تفرقه بین مسلمانان در سراسر دنیا است و لذا امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت بین دانشگاه و حوزه نیاز داریم.

امام جمعه موقت همدان افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که توجه بیشتری به تحقیق و پژوهش داشته باشیم و در همین راستا نیز در روزهای گذشته، حوزه علمیه با برگزاری جشنواره علامه حلی در همدان، از طلاب محقق و پژوهشگر تقدیر به عمل آورد.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به کنگره بزرگداشت آیت‌الله تألهی در روز ۲۸ آذرماه، یادآور شد: آیت‌الله تألهی دارای ویژگی های شخصیتی و علمی بالایی بودند که جامعه را باید با آنها آشنا کرد. رهبر معظم انقلاب  درباره ایشان سخنان قابل توجهی فرمودند که برگزار کنندگان این کنگره به آن باید توجه داشته باشند.

وی در ادامه با تقدیر از مردم برای حضور به موقع در صحنه در اغتشاشات اخیر ابراز داشت: بحمدالله مردم به موقع بصیرت خود را نشان دادند و متوجه این موضوع شدند که این اغتشاشات نقشه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان تصریح کرد: حضرت آقا با تاکید بر سرکشی از خانواده آسیب‌دیدگان اغتشاشات اخیر فرمودند:" افرادی که بیگناه جان خود را در این اغتشاشات از دست دادند باید شهید اعلام شوند و مسئولان نسبت به پرداخت دیه به خانواده آنها اقدام سریع انجام دهند."

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به اعتراض به حق مردم احساس مسئولیت کنند، اظهار داشت: نیاز امروز، اعمال نظارت ها به صورت جدی توسط مسئولان است، تا اجازه گرانی و سوء استفاده به افراد فرصت‌ طلب داده نشود.

امام جمعه موقت همدان خاطر نشان کرد: متاسفانه نسبت به اقناع جامعه از سوی مسئولان اقدام خاصی رخ نداده است و لذا باید در عرصه پیگیری و پاسخگویی به مطالبات قانونی مردمی، مسئولان اقدام جدی انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha