جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانجانی

حوزه/ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با محکوم کردن اقدام موهن و هتاکی کانال تلگرامی اعتماد ملی، بر ضرورت برخورد قانونی با هتاکان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با محکوم کردن اقدام موهن و هتاکی به اصول اولیه انقلاب اسلامی که در کانال تلگرامی اعتماد ملی همدان رخ داده است، بیانیه‌ای صادر کرده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:


((وَ إِذا قِیلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌))بقره11 

مدت زیادی از شکست فتنه اخیر نظام استکبار و عمال داخلی‌شان، با اقدام به هنگام مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی نمی‌گذرد که این بار پیاده‌نظام رسانه‌ای و ریزه‌خواران فکری دشمنان به میدان آمدند و با ادامه همان خط آشوب در فضای مجازی، این بار مستقیما  امام امتمنافقان  را آماج سخنان خباثت‌آمیز خود قرار دهند.

در این راستا کانال تلگرامی حزب اعتماد ملی همدان، سخنان هتاکانه‌ای را علیه رهبر انقلاب و ارکان نظام منتشر کرد که ما دانشجویان بسیجی ضمن محکومیت و اعلام انزجار از این اتفاق رخ داده، اعلام می‌داریم این اولین بار نیست که شاهد این لجن‌پراکنی‌ها از سمت این افراد و رسانه‌های جیره‌خوارشان هستیم، بلکه سال‌هاست که از سوی منافقان و منحرفان شاهد اقدامات این چنینی هستیم زمانی که دچار عدم توفیق و شکست در فضای کشور می‌شوند با توهین به ارکان اساسی نظام و انقلاب و توهین به رهبر معظم انقلاب به جای اعتراف به نتیجه اسفناک تَکرارهای انتخاباتی‌شان، دست به هر کاری می‌زنند تا پاسخگوی مطالبات مردم نباشند.

با این سندروم توهم که بعد از عدم توفیق در فضای کشور پیش می‌کشند، وارد فضای عملیات روانی پوپولیستی می‌شوند و به تحریک افکار عمومی می‌پردازند و آرزوهای تباه خود را به جای واقعیت جا می‌زنند و این تاکتیکی جز از سمت رِندان دوم خردادی نیست برای فرار از منجلاب تَکرارهایشان که ابر و باد و مه و خورشید فلک در کارند الا اصلاح‌طلبان، ولی این بر کسی پوشیده نیست، وضع فعلی کشور حاصل تَکرار این افراد است و نیز  حمله کردن به شورای نگهبان تاکتیک دیگر این افراد برای فرار از مسئولیت و پاسخگویی‌شان که این امر نشان می‌دهد شورای نگهبان عملکرد موفقی داشته و همواره سدی برای اهداف و اقدامات رادیکالی آن‌ها بوده است.

اینان برای فرار از پاسخگویی دم از نظارت استصوابی می‌زنند و البته هیچ وقت به این سؤالات پاسخ نمی‌دهند که عدم توفیق در بقیه شئونات مثل انتخاب مدیران و سیاست‌گذاری‌هایی که تحت نظارت شورای نگهبان نیست، باز هم تقصیر نظارت استصوابی است؟! یا بی‌عملی و بی‌تدبیری!؟

در پایان هشدار جدی می‌دهیم به این احزاب و افراد معلوم‌الحال که مواظب عواقب اعمال خودشان در دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان باشند و نیز از اقدام سریع و قاطعانه دادستان همدان در برخورد با اقدام صورت گرفته قدردانی می‌کنیم، اما از دادستان محترم خواستاریم با هوشیاری نسبت به سیاست همدستان حزب مذکور در تقلیل مسئله به خطای سهوی یک فرد، طبق قانون، اشد برخورد و انحلال حزب اعتماد ملی در همدان را پیگیری کنند.

والعاقبه للمتقین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دارالمومنین IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    0 0
    چرا میزنید کانال یعنی این گندکاری صرفا در کانال بوده؟