جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کانال های تلگرامی ضد انقلاب

حوزه/ پس از درج مطلب توهین آمیز توسط کانال تگلرامی حزب اعتماد ملی همدان و زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه، کانون بسیج رسانه همدان ضمن صدور بیانیه‌ای، خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با عامل این اقدام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، پس از درج مطلب توهین آمیز توسط کانال تگلرامی حزب اعتماد ملی همدان و زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه، کانون بسیج رسانه همدان ضمن صدور بیانیه‌ای، خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با عامل این اقدام شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

خروش امت ولایت مدار ایران اسلامی و تصمیم قاطع برای عبور از پیچ تاریخی انقلاب اسلامی به رهبری ولی امر مسلمین باعث شده تا استکبار جهانی نوچه ها و ریزه خواران نفوذ داده شده در رده‌های مختلف جامعه را به میدان آورد و با ایجاد آشوب و بلوا مراتب ارادت و نوکری خود به اربابانشان را به نمایش بگذارند.

در همین راستا کانال تلگرامی متعلق به حزب اعتماد ملی استان همدان اقدام به انتشار سخنان هتاکانه فردی معلوم الحال کرد که به خیال خام خود سخنانش را با کلام الله مجید شروع کرده تا بتواند منافقانه بر مردم اثر بگذارد؛ این فرد در ادامه سخنان خود از هیچ توهینی به ارکان نظام، انقلاب و رهبری کوتاهی نکرده است.

ضمن قدردانی و تشکر از اقدام به موقع آقای خانجانی دادستان محترم استان همدان و همچنین محکومیت شدید حرکات سخیف، تفرقه انگیز و سازماندهی شده توسط یک حزب شناسنامه دار و رد ادعای بچگانه عدم آگاهی از موضوع و کوچک جلوه دادن حرکت چالش برانگیز تا سطح اشتباه یک نفر ادمین کانال توسط حزب مذکور، با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و لزوم نیاز به آرامش جامعه، از مسؤلین ارشد اجرایی، امنیتی و قضایی استان درخواست رسیدگی و برخورد با مسؤلین مستقیم و پشت پرده اینگونه حرکات براندازانه را داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha