سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/امام‌جمعه سلفچگان گفت: شاه کلید حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است که چند سال است سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را رهبری معظم انقلاب ابلاغ کرده‌اند و در این میان راه مشخص است؛ باید حرکت کرد باید فعالیت کرد باید راه را پیمود با شعار و حرف و جلسه که کاری پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلفچگان با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی انسان‌ها، اظهار داشت: از این حقیقت نباید غفلت کنیم که تقوای خدا بدون تبعیت از ولی خدا امکان ندارد و بدون یاد ولی‌الله هم تبعیت از او معنا ندارد به همین جهت انسان‌های باتقوا ارتباطشان با ولی خدا یعنی امام معصوم دائمی است و هرچقدر این ارتباط قوی‌تر باشد درجه تقوا هم بالاتر است.

وی ادامه داد: ما هم باید ارتباطمان را با امام زمان (عج) بیشتر کنیم و لحظه‌ای از یاد امام عصر غفلت نکنیم و اگر کسی امروز به یاد امام زمان باشد خودش را برای ظهور آماده می‌کند.

حجت‌الاسلام کتابچی تأکید کرد: ما باید خودمان را برای ظهور امام زمان( عج) آماده و مهیا کنیم به این معنا که تبدیل به یک منتظر واقعی شویم و علاوه بر این اگر دوست داریم جزء یاوران امام زمان باشیم با یکدیگر مهربان باشیم، کینه و ناراحتی از هم در دل نداشته باشیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: فضای کشور کم‌کم رنگ و بوی انتخابات به خود می‌گیرد و در این میان باید بدانیم که بزرگ‌ترین و اثرگذارترین حضور اجتماعی ملت در عرصه انتخابات است.

امام‌جمعه سلفچگان انتخاب اصلح را موردتوجه قرارداد و گفت: از همین امروز باید با مشورت و تحقیق به دنبال شناخت افراد باشیم تا یک حضور اجتماعی آگاهانه و تأثیرگذار داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز کشور ما گرفتار مشکلات و آسیب‌های جدی است و در این میان ضروری‌ترین مسئله کشور اقتصاد است.

حجت‌الاسلام کتابچی تأکید کرد: حل بسیاری از مشکلات دیگر ما بستگی به حل مشکل اقتصادی دارد، اگر اقتصاد فعال شود اشتغال هم حل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر جوان ما شغل مطمئن داشته باشد ازدواج می‌کند و مشکل ازدواج هم حل می‌شود و علاوه بر این اگر درآمد مناسب باشد بالاخره مشکل مسکن هم حل می‌شود.

حجت‌الاسلام کتابچی ابراز داشت: اگر جوان ما بیکار نباشد مشغول به زندگی و کار باشد بسیاری از معضلات فرهنگی به وجود نمی‌آید تا بخواهیم به دنبال حل آن‌ها باشیم.

وی افزود: شاه‌کلید حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است که چند سال است سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را رهبری معظم انقلاب ابلاغ کرده‌اند و در این میان راه مشخص است؛ باید حرکت کرد باید فعالیت کرد باید راه را پیمود با شعار و حرف و جلسه که کاری پیش نمی‌رود.

امام‌جمعه سلفچگان در پایان خاطرنشان کرد: اگر مجلس ما انقلابی بود امروز باید یک آمار واقعی از افرادی که یارانه معیشتی را دریافت کرده‌اند را از دولت می‌گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha